1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

America's Army

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Juhokki 31.07.2008.

  1. Juhokki

    Juhokki Member

    Liittynyt:
    15.01.2007
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs latasin peliplaneetasta america's army 2.8 version.

    Koitin asentaa sitä jopa järjestelmän valvojana, mutta asennus ei lähde käyntiin ei sitten millään.

    Latausvaiheessa ei ollut ongelmia missään vaiheessa minun mielestä.

    Missähän nyt mahtaa sitten olla ongelma?

    Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Ultimate

    ps. Täälläkin olen vieraillut: http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=248540

    Tuosta en oikein tajua että mitä nyt oikein pitää tehdä, eli pitääkö tuo msiexec laittaa Suorita kohtaan?

    Poistin peliplaneetasta lataamani 2.8 version ja lataan fileplanetista pelin uudelleen, versio 2.8.3
    Ladattava tiedosto muotoa AA283FullInstaller_FilePlanet.exe
     
    Viimeksi muokattu: 31.07.2008
  2.  
  3. Yottabyte

    Yottabyte Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    2,363
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    tarkista onko exe sinun palomuurisi tai virustorjunta-ohjelmasi blockattujen listalla
     
  4. Juhokki

    Juhokki Member

    Liittynyt:
    15.01.2007
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eipä näyttäisi olevan, mikäli katsoin oikeasta paikasta, eli palomuurin asetuksista.

    Nyt asennustiedosto lähti toimimaan mutta alkoi asennusvaiheessa herjaamaan ISKernelistä.
    Tuolla näkyi jo aikaisemmin olevan juttua tuosta samasta ongelmasta, elikkäs pitäisi ajaa järjestelmän valvojana "Run as adminstrator"
    Kokeilin, mutta tässävaiheessa kansio missä ko. asennustiedosto on jumittuu, eikä asennus lähde käyntiin.

    Mikähän neuvoksi :S

    Joo ja tarkistin vielä tuossa, että kyllä, olen järjestelmän valvoja. Toisaalta pakkokinhan se oli olla kun koneella ei ole muita käyttäjiä.
     
    Viimeksi muokattu: 31.07.2008
  5. Yottabyte

    Yottabyte Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    2,363
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    tarkistappa nyt vielä tiedosto virusten varalta
     
  6. Juhokki

    Juhokki Member

    Liittynyt:
    15.01.2007
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jeap, peli alkoi toimimaan. Tarkistelin AA:n foorumeilta joilla oli samanlaisia ongelmia kuin minulla ja siellä sanottiin notta asennuksen alkaminen saattaa kestää 5 min aina 1 tuntiin asti. Malttia ku vain oli niin asennus lähti käyntiin.

    Peli toimii nyt.

    Kiitoksia avustasta!
     
  7. peetu123

    peetu123 Guest

    Pelaisin vielläkin aa:ta jos se ei lagais niin paljoo kun se uus versio lagaa ihan pirusti.. tai sit mun kone on vaan ihan sukka...
     

Jaa tämä sivu