1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SiS Mirage 3 Graphics 32mb

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi ProJuhis 29.07.2008.

  1. ProJuhis

    ProJuhis Guest

    Olisiko kellään tietoa millä parantaa tätä korttia (kannettavan)
    Minulla on 2gb ramia 3,2 ghz prossuilla silti tökkii Counter-Strikessa (on laitettu maximi osa rasitus prossuille eikä myöskään skinejä) Silti Framet 10 Käyttis on Windows Vista Home prerium
    minulla oli jonkun aikaa XP mutta aina näytön ohjain Yli kuumeni
    olen yrittänyt Aplication boosteria, CCleaner, AusLogics Disk Defrag
    Kuva: [​IMG]
    Kuva 2: [​IMG]
     
  2.  
  3. ProJuhis

    ProJuhis Guest

    Myös vanhempien koneella on GeForce 2 ja sillä ei lagi?
     
  4. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Voisi johtua ajureista, sillä SiS on aika pieni valmistaja verrattuna atiin ja nvitukkaan. Myös voi olla niin, että Mirage3 on köyhä 3D-näyttis, tarkoitettuu 2D-käyttöön (?) ja muistin määräkin on todella pieni. E: OFFTOPIC: Repesin tolle: "Oli XP mutta näytönohjain ylikuumeni" ;D siinähä xp fanit saa ihmetellä :DD
     
    Viimeksi muokattu: 29.07.2008
  5. Jansku07

    Jansku07 Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2007
    Viestejä:
    555
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näytönohjain on vain niin ruoska, että ei pyöri. Mirage3 ei ole tarkoitettu pelikäyttöön..
     
  6. rmCowboy

    rmCowboy Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    1,168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    En ymmärrä että miksi edes ostaa tuommoista kannettavaa pelikäyttöön/kokeilla pelaamista. Sama kuin ostais tavallisen littunäytön ja koittaa katsoa HD-lähetystä.
     
  7. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No tuo oli huono esimerkki. Ei mielestäni valtavaa eroa ole FullHD ja HD Readyllä. Ps. HDTV-lähetykset ovat 1080i resolla, joka on HD Readyn maksimireso :) Ennemmin: Sama kuin katselisi HD:ta putkitelkkarilla :)
     

Jaa tämä sivu