Assembly Summer 2008 - Kysymyksiä

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi ocfx 28.07.2008.

1. ocfx

ocfx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä olen ekaa kertaa menossa tällä viikolla assemblyyn niin olisi muutama kysymys itse käytännön järjestelyistä. Eli jos täältä löytyy ns. "assembly konkareita" (eli siellä käyneitä) niin olisi kiva jos vastaisitte tähän;

-Assemblyn sivuilla varoitellaan varkauksista ja omaisuuden vartioimatta jättämisestä niin miten siellä yleensä hoidetaan se eli viedäänkö kaikki näyttö, kotelo ja sun muut romppeet sinne tavarasäilöön kun lähtee pois koneelta jos ei oo ketään vartioimassa vai mitä sinne kannattaa viedä esim. kannataako viedä vaan näppis ja hiiri (itsellä on ainakin noin näppis + hiiri = 80€ niin en haluais hävittäää)? Ja miten suuri varkauden riski on?

-Toisena kysymyksenä ketä sinne on tulossa täältä (itse olen paikalla C12/22 ja kaverini on viereisellä paikalla)?

Kiitos näin etukäteen.

2.  
  3. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "Elikkä olen ekaa kertaa menossa tällä viikolla assemblyyn"

Juu ite kans ekaa kertaa täl viikol menossa, viimeks olin viimevuonna..

Varkauden riski tuskin mikään suuri on, enkä olis kuullukkaan että sielä olis keltään mitään pöllittykkään :) Ite unohdin väsynneenä viimevuon omalle paikalle pöydälle kaiken eli, kännykkä, lompakko, kamera, psp avaimet etc tavara ja ihan reunapaikalla viel oli et siit olis kuka vaa ohikulkeva voinnu napata mukaansa tavaraa jos olis kiinnostannu, tosin en suosttele että jättää noin kuten minä tein mutta tyytyväinen voin olla että mitään ei viety =) rehellistä porukkaa ja hyvä meininki.
    Hiukan rupes repeileen tohon että "viedäänkö kaikki näyttö, kotelo ja sun muut romppeet sinne tavarasäilöön kun lähtee pois koneelta jos ei oo ketään vartioimassa" vastaus on että koneen jätät vaa paikalleen jos poistut syömään / nukkumaan tai mitä meetki tekee pidemmäks / lyhyemmäks aikaa. Suositeltavaa on sammuttaa koneesta näyttö ja muut valot jos menet nukkumaan, sillä siitä saattaa joku valittaa ku Kill All Audia and lights aikana koneesta loistaa valoa ja teknot jumputtaa täysillä.. :D
    Eli lyhennettynä: Koneesta valot pois jos poistut pitkäksi aikaa paikalta, tasku omaisuus kannattaa pitää mukana, kännykkä avaimet lompakko ja jos on kamera tai muuta härpäkettä ni tunge vaikka johki reppuun, uskon että säilyy siellä ihan hyvin turvassa ja reppu vielä pöydän alle ni turvallisuus on suht hyvin taattu..
    btw oma paikka A18/6

4. ocfx

ocfx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No juu tarkotin vaan et oon menossa ekaa kertaa assyille =)

Kiitos tosi paljon näistä.

Viimeksi muokattu: 29.07.2008

Jaa tämä sivu