1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Team Fortress 2, vai Unreal Tournament 3

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi emile_ 26.07.2008.

  1. emile_

    emile_ Member

    Liittynyt:
    01.05.2007
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo eli haluaisin nyt jonku hyvän "fps" tai jonkun sen tapasen
    ni olen ajatellut noita niin kumpi kannattais ottaa.
    Kummasta saisi "iloa" enemmän irti? :D
    tai muuten vain kumman ottaisitte.
    Eli kumpi ois pare.
     
  2.  
  3. Flashed6

    Flashed6 Regular member

    Liittynyt:
    27.09.2007
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos oot pelannut UT2004, niin ei tossa uusimassa oo melkein mitään uutta. Ainoastaan paremmat grafiikat ja muutama uus ajoneuvo jne.

    Team Fortress 2 parempi noista.
     
  4. Lada1500s

    Lada1500s Regular member

    Liittynyt:
    31.12.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    TF2 on parempi, monipuolinen ja kätevä, eikä tarvi mitää Highendi tolppaa vaa ihan piisaa 7600GS, 2 gigaa muistia ja 2.0 tuplaprossu pyörittämään täysillä tarkkuuksilla 50/60 fps 1024x768 resolla. (Jos suurimpia ryysiksiä ei lasketa ~15 fps) :D

    Tosin, että ehdottomasti otat Team Fortress kakkosen. Peli on kyllä mahtava.

    Mun mielestä Unreali on vaa huonontunu entisestään. Ainoa hyvä mitä olen pelannu kysesestä on eka tournament versio. :D Tämä 04 menee kyllä vähän tekemällä tehdyksi, mutta kyllä sitä veljen kans välillä tulee pelailtua.
     
  5. veijok88

    veijok88 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    139
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jos grafiikka ei ole niin justiinsa, niin ottaisin sinuna UT2004. UT3 ja TF2:ssa voi ehkä olla pelaajia enemmän, mutta UT2004 on pelattavuudeltaan paras. Ottaisin silti noista kahdesta tuon TF2
     
  6. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä se on ihan mielipidekysymys mikä noista on pelattavuudeltaan paras.

    Itse ostin Orange Boksin jokunen kuukausi sitten ja kyllähän se TF2 ilmestyi sinne pelattavien listaan CSS:n vierelle. Loistava ostos.
     
  7. rmCowboy

    rmCowboy Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    1,168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuo UT3 ei todellakaan vaadi koneelta niin kauheasti tehoja. UT2004 demoa olen pelaillut ja sekin on jo todella hyvä. UT3 demoa kannattaa myös koittaa. Tuota Team Fortressia en ole ikinä kokeillutkaan, niin mielipidettä en osaa antaa.
     
  8. Mutu

    Mutu Member

    Liittynyt:
    20.04.2008
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse sanoisisin, että TF2. UT on nähty jo vuonna -99 eikä siihen ole tullut mitään muuta kuin paremmat graffat käytännössä. TF2 on erittäin hauska pelattavuudeltaan, kun se on tehty piirretty versioksi (oikea sana?). Mitä enemmän kavereita saat pelaamaan TF2 niin sitä hauskempaa.

    Ja hinallisesti TF2 olisi parempi ostos. Orange Box on sen ~30-45€ ja saat sen mukana Portalin, TF2 ja HL2 E2:n. Kun taas samalla hinnalla saat sen UTn?

    Ja, jos hommaat TF2 niin feel free to ask kaveriksi ;D
     
  9. emile_

    emile_ Member

    Liittynyt:
    01.05.2007
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo kävin ostaa TF2.
    ja olen todella tyytyväinen siihen.
    kiitos vastauksista vain. :)
    joo voin toki pyytää kaveriks.
    mikä on nikki
     

Jaa tämä sivu