1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Drivers&Utility Cd Ei toimi !! (Runtime error 75)Koneen ajureita ei saa asennettua...

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi lairu 22.07.2008.

  1. lairu

    lairu Member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs minulla on kauhea ongelma. Ensiksi formatoin koneeni ja asensin Windows Xp:n uudestaan. Sitten tietenkin halusin asentaa tietokoneeni ajurit uudestaan, joten pistin Windowsissa Fujitsu Siemensin Drivers&Utility cd:n (tuli koneeni mukana) asemaan. Ok, ei tässä vielä mitään. Cd tutkii laitteistoa ("Järjestelmää tutkitaan ja käytössä olevat ohjaimet tutkitaan. Olkaa hyvä ja odottakaa...") Tämä vaihe loppuu ja näytölle ilmestyy pitkä litanja tietoa laitteistostani. Seuraavaksi valitsen "Ohjainten asentaiminen" -kohdan. Kone miettii vähän aikaa ja sitten näyttöön ponnahtaa viesti "Wizard : Runtime error '75': Path/File access error" Siis, WTF?! Mitä tämä meinaa. En ymmärrä, koska olen onnistunut ainakin 3 kertaa asentamaan koneeni uudestaan ennen sen n. 5 vuotisen historian aikana. Ennen Fujitsun Drivers&Utility cd on toiminut loistavasti. Nyt en pääse edes edes nettiin, koska verkkokorttia ei saa asennettua (tämä Cd:hän asentaisi sen) Olen hakenut myös Fujitsun sivuilta usb tikulleni uusimman ajurien asennustiedoston, mutta sekään ei toimi. Mistä toi runtime error 75 kertoo ja miten saisin ajurit asennettua? Koneelleni on tällä hetkellä asennettuna siis vain Windows Xp sp1 eikä mitään muuta. Olen yrittänyt asentaa tämän Windowsin uudestaan ja uudestaan jo parin päivän ajan toivoen että se drivers -cd toimisi mutta ei... saan kohta jo harmaita hiuksia, koska mitä voin tehdä jos en saa ajureita asennettua. Argh.. toivottavasti joku osaa auttaa ja kiitän teitä kaikkia jotka ovat jaksaneet viestini läpi lukea:)
     
  2.  
  3. lairu

    lairu Member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämä on todella merkillistä. Formatoin koneen uudestaan ja asensin Windowsin uudestaan taas kerran ja tällä kertaa sain ajuritkin asentumaan.. en kyllä vieläkään tiedä tai ymmärrä että mistä toi run time error johtui. Ihmeen kaupalla se näköjään korjautu nyt ihan itsestään. =)
     

Jaa tämä sivu