1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vista & Zone Alarm...ei vaan natsaa

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi uto 16.07.2008.

  1. uto

    uto Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2004
    Viestejä:
    106
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ostin läppärin ja sen mukana joudun siirtymään vistan maailmaan. vanhasta tottumuksesta tahdoin asentaa antivirin virusturvaksi ja zone alarmin palomuuriksi. antivir meni ihan heittämällä ja tuntuu toimivan hyvin. zone alarm ei skulaa ei sitten millään. olen koittanut asentaa eri versioita kymmeniä kertoja. aina sama lopputulos. asennuksen aivan loppumetreillä tulee vindowssin ilmoitus, että "zone on sammunut ja etsitään vikaa". kun ilmoituksesta painaa peruuta, jatkuu asennus vielä hetken. siihen tyssää ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen zone ei tule päälle aktiivisena mutta tuntuu kuitenkin että se olisi toiminnassa koska mikään ohjelma ei pääse nettiin. joka asennuskerralla tämä sama juttu.

    onko ideaa miten saisin zonen skulaamaan vistassa. en löytänyt mistään forumeilta apuja. jokin muukin ilmainen palomuuri kelpaa. olen vain niin tottunut zone käyttäjä.
     
  2.  
  3. karhi

    karhi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko sp1 asennettu? Zonelta saa päivityksen. Comodo on hyvä palomuuri.
     
    Viimeksi muokattu: 16.07.2008
  4. uto

    uto Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2004
    Viestejä:
    106
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    on sp1! kokeilen sitä comodoa...mutta jos löytyy apuja zoneprobleemaan niin kertokaa toki
     
  5. karhi

    karhi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Attention Vista Users: ZoneAlarm 7.0 is not currently compatible with the Vista operating system. ZoneAlarm Internet Security Suite 7.1, ZoneAlarm Antivirus 7.1, ZoneAlarm Pro 7.1, and ZoneAlarm 7.1 (free firewall) works on the Windows Vista operating system.
     
  6. uto

    uto Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2004
    Viestejä:
    106
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kokeilin tuota ja latasin myös zonen sivuilta uusimman vistaversion. ei skulannu kumpikaan.comodo nyt testissä...ei vaikuta ainakaan yhtä simppeliltä ja selkeältä kuin zone...
     
  7. karhi

    karhi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Se on vähän mihin on tottunut, ite oon tapellu zonen kanssa ja vaihdoin comodoon ja oon ollu tyytyväinen.
     

Jaa tämä sivu