1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ASUS PRO50SL

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Ggah 11.07.2008.

  1. Ggah

    Ggah Member

    Liittynyt:
    11.07.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisin hankkimassa tämän pöytikseni tilalle kannettavaa lähinnä täyspäiväiseen käyttöön. En harrasta pelaamista (muualla kuin netissä), vaan lähinnä kuvilla leikkimistä photarilla, elokuvien katselua ja luonnollisesti netissä pyörimistä. Olen lähdössä vaihtaroimaan Aasian puolelle, ja kone olisi luonnollisesti lähdössä mukaan.

    Tämä kuullosti yllättävän hyvältä tuon hintaluokan koneeksi. Luonnollisesti en ymmärrä mitään prossuista tai näyttiksistä, joten kysymys olisikin että kuinka nopeasti tuo kone pyörii. Muuten tuo kuullostaa melko täydelliseltä minulle. Budjettini ei ole kovin suuri, ja Asus on minulle melko tuntematon suuruus.
     
  2.  
  3. Joke78

    Joke78 Member

    Liittynyt:
    11.07.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaveri kehui omaa Asuksen läppäriä sen verran, että pitihän sitä tällainen laittaa tilaukseen. Ainakaan itse onnistunut löytämään parempaa kompromissia alle 700 eurolla, siis prosun/näytönohjaimen/painon/akunkeston/kovalevyn/muistinmäärän välillä.

    Sanokaas "gurut" miten tässä pyörii pelit? Voiko uudempia pelata edes kaikkein pienimmillä resoilla? Tämän mukaan HD3470 antaisi 3DMark 06:ssa pari tuhatta pistettä, mitä se tarkoittaa käytännössä?
     
  4. Joke78

    Joke78 Member

    Liittynyt:
    11.07.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä vielä koneen faktat:

    PRO50SL-AP150C
    Prosessori: Intel Pentium Duo T2390 1.86GHz
    Piirisarja: SIS 671DX+968
    Keskusmuisti: 3Gb DDR2 667
    Näyttö: 15,4" Glare type TFT, WXGA 1280x800. Integroitu 1.3M pikselin kamera
    Grafiikka: ATI RADEON® HD3470 256Mb VRAM
    Kiintolevy: 320Gb SATA 5400rpm
    1x DVI-D
    1x VGA Port
    1x Headphone-out jack
    1x Microphone-in jack
    1x RJ11 Modem jack for phone line
    1x RJ45 LAN Jack for LAN insert
    Windows Vista Home Premium
     

Jaa tämä sivu