1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Spyware doctor ja f-secure

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi pekoni 30.06.2008.

  1. pekoni

    pekoni Member

    Liittynyt:
    22.05.2008
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei! Kysyisin sellaista asiaa että kun minulla on tuollaiset Spyware doctor ja F-secure ohjelmat ja käsittääkseni kahta palomuuria ja kahta virustorjunta ohjelmaa ei pidä pitää samaan aikaan päällä, eli minulla on windowsin palomuri kiinni, f-securen palomuuri päällä ja f-securen virustorjunta päällä lisäksi minulla on tuo Spyware doctor päällä mutta olen ottanut sen antivirus jutun pois päältä Spyware doctorista. Onko OK? Vai voiko tulla ongelmia. Ja jos toinen pitää ottaa kokonaan pois käytöstä niin kumpi kannattaa niin että on f-secure palomuureineen ja windowsin palomuuri on kiinni vai niin että on Spyware doctor päällä antiviruksineen ja windowsin palomuuri päällä. Toivottavasti selkis. Iso kiitos sille joka vastaa.
     
  2.  
  3. Kofler

    Kofler Regular member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    156
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mikä windows sulla on? jos on vanhempi ko XP ni sit kannattaa ottaa se windowsin palomuuri pois ja pitää f-secure. Jos sulla taas on XP tai Vista ni niiden palomuurit on aika hyviä et kannattaa sit ottaa f-securen palomuuri pois päältä
     
  4. warwas

    warwas Guest

    Jos sulla on F-Secure internet security mikä sisältää palomuurin sammuta windowssin oma. Jos sulla taas on F-Secure Anti-Virus mikä EI sisällä palomuuria ota windowssin oma käyttöön. Spyware doctor ei ole Viruksien torjuntaan joten voit käyttää sitä, maksullisessa versiossa siinä on reaaliaikainen suoja mikä voi ehkä aiheuttaa sekaannusta mutta en usko, jos aiheuttaa ota se pois, maksuttomassa versiossa sitä ei ole.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 30.06.2008
  5. pekoni

    pekoni Member

    Liittynyt:
    22.05.2008
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu juu kiitos vastauksista! :D Tämä on siis windows xp wome edition, ja ainakin jonkin verran vanha siis... F-securessani on siis virustorjunta ja palomuuri ja molemmista f-securesta että spyware doctorista minulla on maksulliset kokoversiot. Annan tuon spyware doctorin siis olla päällä niin kauan ku ongelmia ilmenee, windowsin palomuurihan mulla siis on kiinni. Kiitos ja kesän jatkoa! :D
     

Jaa tämä sivu