1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus G2SG käynnistysongelmat

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Rgrgad 29.06.2008.

  1. Rgrgad

    Rgrgad Member

    Liittynyt:
    25.01.2008
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tuossa muutamia viikkoja sitten otsikossa mainitun koneen ja muutaman päivän jälkeen kone lakkasi käynnistymästä muuten kuin vikasietotilassa. No, palautin koneen myyjälle ilman mitään ongelmia. Myyjä arveli vian olleen koneen kovalevyssä, ehkä kuljetuksen aikana tullut tärsky. Itse olin käyttänyt konetta vain pöydällä, eikä minun käytössä ainakaan ollut saanut mitään kolhuja.

    Myyjäliikkeen kanssa sovimme, että lähettävät minulle uuden samanlaisen. Nyt olin vähän yli viikon käyttänyt kunnes sama ongelma toistui. Kone siis jumiutui Vistan käynnistysikkunaan, jossa lukee "Microsoft Corporation" ja vihreät palkit rullaavat. Tein muutaman uudelleeenkäynnistyksen, josko ongelma olisi sillä korjaantunut, mutta näkyvää vaikutusta ei ollut. Lopulta sitten annoin koneen jumittaa tässä käynnistysikkunassa n. 20-30 minuuttia ja kone lopulta käynnistyi. Nyt näyttäisi kone toimivan jotakuinkin normaalisti.

    Onkohan muilla ollut vastaavia ongelmia? Pitänee olla taas huomenna myyjäliikkeeseen yhteydessä, mutta kysyisin muilta täällä: kannattaisiko tämäkin kone palauttaa ja vaihtaa merkkiä?
     
  2.  
  3. Rgrgad

    Rgrgad Member

    Liittynyt:
    25.01.2008
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitääpä laittaa tännekin päivitystä tilanteesta. Lähetin siis uuden koneen huoltoon, josta se tulikin pian takaisin. Konetta vaan ei oltu pakattu kunnolla (heilui täysin vapaasti pahvilaatikossa) ja näin kone tuli minulle vaurioituneena (naarmuja kannessa).

    Asus ei suostunut vaihtamaan muuta kuin tuon naarmuuntuneen kannen, joten en uskaltanut ottaa konetta takaisin ja päädyimme myyjäliikkeen kanssa purkamaan kaupan. Merkki meni sitten kokonaan vaihtoon.

    Vieläkin kiinnostaisi tietää onko muilla ollut ongelmia ko. koneen kanssa vai sattuiko minulle todellakin vain kaksi maanantaikappaletta?
     

Jaa tämä sivu