Windows Vista -Homepremium amd athlon 64 Dual x2 Core Processor 6000+ 3.0ghz Muistia 3GT DD3 RAMIA näyttis: EVGA Geforce 9800 GTX 512 Mt, PCI-E Täl pitäs crysis / bioshock pyöriä Very higheil?
Kyllä pitäisi pyöriä noilla spekseillä higheilla, mutta prossu "saattaa" olla pullon kaulana. Näytönohjain on ainakin tarpeeks tehokas, kun kerran pyörii itelläni crysis täysillä evga 9600 GT KO:lla ja q6600 prossulla.
Mikäli et ole vielä hankkinyt kyseistä konetta, niin suosittelisin vaihtamaan prossun Inteliin, hinta nousee hiukan, mutta tulee samalla reilusti lisäpotkua. En myöskään ole Visvan ystävä, eli sinuna heivaisin senkin ja ottaisin XP x64 tilalle.
jos noin "vähän" ramia niin xp kehiin, crysis kyllä pyörii tolla prosulla hyvin, näyttis pullonkaulana siis.
Kröhöm onko geforce 9800gtx huono? Kun kerran ei puhuta atin 9000-sarjalaisesta vaan nvidian luomuksesta.
Emmä sitä missään nimessä huonoks sano, mut Crysis nyt vaan sattuu vaatimaan niin paljon koneelta, että ehkä sli ratkaisulla tai ATI HD4870:llä pystyy lyömää kovimmat detailit kehiin isolla resolla. Millä resolla ja varmastikko very high? paljon fps? Ja toisekseen en sanonu missään vaiheessa etteikö se pyöris tolla kokoonpanolla, mut näyttis siinä kuitenki jarruttelee. Itellä alla e8400 @ 3.6GHz ja 8800gt ja jo 1024 resolle med high asetukset näyttis ottaa vastaan, kun prossusta ei ole edes puolia käytössä.... tosin kyllähän se tälläkin combolla pysyy yli 40 kokoajan..
kone on jo näyttiksellä ATI RADEON 2600HD PRO 256mb, oon ton vaihtamassa siihen nvidia gforce 9800gtx 512 crysis toimii nykysellä näyttiksellä Sulavasti LOW asetuksilla <.<
Nohnoh kyllä pitäisi toimia kun panee pienii kelloi kehiin Kun tolla ewga:n näyttiksellä on 10 vuoden takuu joka kattaa kellotuksen. _____________________________________________________________________ Huom. muut käyttäjät en mollaa teidän mielipiteitä vaan tuon esille oman näkökulmani!
http://plaza.fi/muropaketti/amdlta-lupa-julkaista-radeon-hd-4850-tulokset-etuajassa Melko selvästi sanottu, eikö?
Melko väljästi sanottu itse asiassa, melko tasaisesti minkä kanssa? 8800GT, 8800GTS, 8800GTX, 8800Ultra vai 8800GTS G92? Noiden valilla on kuitenkin todella huomattava ero.
Miten on, toimiikohan Crysis tässä minun raudallani? Sen tiedän että tämä näytönohjain parempi kuin 9800gtx.
No jos minä pelaan Crysista e6400 ja Radeon x1950 Pro setillä Med. asetuksilla ni ei mitään ongelmaa noilla osilla
Miten Crysis toimii tällä kokoonpanolla: MSI Neo p35 Intel core 2 duo e6600 2,4ghz Ati Radeon Hd 4870 1gb Oc 3gb 800mhz