Sellaista ajuria ei saa kuin, "äänilaite high definition audio-väylässä" Forkkasin winun, asensin emon CD:ltä kaikki ajurit, kaikki meni niinkuin pitikin ja äänet toimii, mutta silti se ei löydä tuolle yhdelle mitään ajureita. Olen flässännyt biossin uudempaa, olen hakenut uusimmat ajurit sekä realtekin että abitin kotisivuilta, kysynyt neuvoa vaikka mistä eikä kukaan tunnu osaavan auttaa Miten saan nuo kyseiset ajurit asennettua? Emo: Abit IP35P
minäpäs sain äänet emoon apit IP35P KOVAN TAISTELUN JÄLKEEN.JOS JOKU TARVII APUA ÄÄNIEN LAITTAMISEEN,NIIN OTTAKOON YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTILLA. *edit:Q*
Älä nyt hyvä mies sähköpostiosoitteita ja puhelinnumeroita ym yhteystietoja julkisille foorumeille laita!
ensin ajat vinukankäyttöjärjestelmän)sisään.et muuta.sit meet piossiin ja laitat siellä audiosta high definition pois.sen paikalle oliko se ac97 ja enable pois päältä.laitat disaplelle sen.oli muistaakseni aivan yläreunassa. sitten ajat ajurit kaikki.kato manuskasta.sit kuuluu äänet heti.sit voit mennä piossiin ja laittaa high definition ja disaple pois ja enablelle takas.mulla sit oli sen jälkeen usb väylät pois päältä,mut ajuri levy sisään ja kun pyytää päivitystä,niin otat sen etsin itse ja siellä on vaan usb näkysissä ja sen valikoit ja se on siinä.kerro saitko toimimaan.mulla ainaskin toimi heti eka kerralla kun noin tein.se on muuten ohjekirjassakin.