1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ajuriongelma äänien kanssa IP35P

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi deadworm 15.06.2008.

1. deadworm

deadworm Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sellaista ajuria ei saa kuin, "äänilaite high definition audio-väylässä"
    Forkkasin winun, asensin emon CD:ltä kaikki ajurit, kaikki meni niinkuin pitikin ja äänet toimii, mutta silti se ei löydä tuolle yhdelle mitään ajureita.
    Olen flässännyt biossin uudempaa, olen hakenut uusimmat ajurit sekä realtekin että abitin kotisivuilta, kysynyt neuvoa vaikka mistä eikä kukaan tunnu osaavan auttaa :(
    Miten saan nuo kyseiset ajurit asennettua?

Emo: Abit IP35P

2.  
  3. WetMeX

WetMeX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu
    Samaa ongelmaa mutta en oo saanu ollenkaan ääniä toimiin WIN XP llä
    en hd audioo tai ac97 kaa.

4. kajari

kajari Guest

minäpäs sain äänet emoon apit IP35P KOVAN TAISTELUN JÄLKEEN.JOS JOKU TARVII APUA ÄÄNIEN LAITTAMISEEN,NIIN OTTAKOON YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTILLA.
    *edit:Q*

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.08.2008
  5. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos sulla äänet toimii, niin olet asentanut juuri tarvitsemasi ajurit.

6. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Asensitko ensin emon muut ajurit (chipset) joka sisältää laiteajurit ja sen jälkeen audio ajurit?

7. kajari

kajari Guest

*edit:Q*

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.08.2008
  8. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Älä nyt hyvä mies sähköpostiosoitteita ja puhelinnumeroita ym yhteystietoja julkisille foorumeille laita!

9. kajari

kajari Guest

ensin ajat vinukan:(käyttöjärjestelmän)sisään.et muuta.sit meet piossiin ja laitat siellä audiosta high definition pois.sen paikalle oliko se ac97 ja enable pois päältä.laitat disaplelle sen.oli muistaakseni aivan yläreunassa.

sitten ajat ajurit kaikki.kato manuskasta.sit kuuluu äänet heti.sit voit mennä piossiin ja laittaa high definition ja disaple pois ja enablelle takas.mulla sit oli sen jälkeen usb väylät pois päältä,mut ajuri levy sisään ja kun pyytää päivitystä,niin otat sen etsin itse ja siellä on vaan usb näkysissä ja sen valikoit ja se on siinä.kerro saitko toimimaan.mulla ainaskin toimi heti eka kerralla kun noin tein.se on muuten ohjekirjassakin.

10. kajari

kajari Guest

Jaa tämä sivu