Jep, eli onko kukaan testannut toimiiko hyvin toi Ultimate Mouse Converter -hiirisovitin Microsoft Xbox360:lle? Ajattelin halo 3 ja Gta4 miten toimis, mutta ei mistään tietota hirveästi löytynyt, että olisiko tuki noille peleille. Jos joku tietää tosta jotain(miten käytetään/mitkä pelit toimii tolla) nii kertokaa ihmeessä! http://www.nierle3.com/fi/tuote/5059/Ultimate_Mouse_Converter_-hiirisovitin_Microsoft_Xboxlle.html
Se mitä itse olen kuullut noista ei ole pelkkää positiivista. Eli pelituntumaa ei voi saada mitenkään PC:n tasolle. Mutta tässä on muutama huono puoli tuosta (tosin en ole kokeillut juuri tuota, mutta vastaavanlaisia tekeleitä on useita). 1:Hiiri -Kuva ei liiku yhtään nopeampaa vaikka liikuttaisit hiirtä valonopeudella (bye bye headshot) -Hiirne kiihtyvyys on nopeampi mikä tarkoittaa että kuva tulee perässä. 2:Näppäimistö -Yleensä on vakionäppäimet ohjelmoituna, eli et voi säätää näppäimiä itse. -Et voi päättää juoksetko vai käveletkö (normaalisti säädetään tatista) Eli jos ohjaimella pelaaminen ei tunnu niin hirveän pahalta niin suosittelen pysymään siinä.
aivan , ei ole tarkoitus ostaa! Toi vaan lähtee niin halvalla ja ajattelin, että onko kukaan testannut kyseistä laitetta 360:llä? Tottakai se ohjain aina tekee konsolin