1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Metal gear solid 2 ja Vista

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi jouam 04.06.2008.

  1. jouam

    jouam Member

    Liittynyt:
    09.07.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En ole saanut toimimaan Metal Gear Solid 2: Substancea yrityksestä huolimatta. Kun käynnistän pelin, siirtyy peli kyllä full screen tilaan, mutta on täysin musta. Olen yrittänyt korjata vikaa gamecopyworldista löytyvillä korjauksilla siinä kuitenkaan onnistumatta http://m0005.gamecopyworld.com/games/pc_metal_gear_solid_2.shtml . Lisäksi olen yhteensopivuustilat kokeillut.

    Onko kukaan onnistunut saamaan peliä toimimaan Vistassa tai olisiko jollain ideoita mitä vielä voisi kokeilla? Muu koneeni kokoonpano: Asus F3T, nVidia Geforce 7600
     
  2.  
  3. friis

    friis Active member

    Liittynyt:
    25.02.2004
    Viestejä:
    1,203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuurilla voi saada toimimaan noilla patchatuilla exeillä, mutta muuten taitaa olla menetetty peli. Kannattaa lähestyä pelin kehittäjää, jos ne vaikka tekis päivityksen jolla pelistä saisi vista yhteensopivan.
     
  4. jarijarf

    jarijarf Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2008
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vai että toimimaan Vistassa... Itse en edes saa kyseistä peliä toimimaan XP:ssä - sama vika. Mahtaakohan kyseisiltä sivuilta löytyä ohjeita XP:tä varten...
    Mitä nyt olen netistä lukenut, niin paljon on pelin ympärillä ollut polemiikkia, mutta Konamin puolelta ei kuulunut minkäänlaista apua...
    Eli onko joku saanut kyseistä peliä toimimaan XP:ssä?
    Viimeksi pelailin vuonna kirves ja vasara, kun 98 oli vakiokäyttis...
    Vastaavanlainen ongelma muuten piinaa ainakin Close combat 4 - eli ei käynnisty XP:ssä vaikka kuinka laittais yhteensopivuustilaan. Herjaa vain aina asennuksen jälkeen ettei toimi NT-puolella. Tähänkään en ole netistä apua löytänyt...
     
  5. puppe_b

    puppe_b Regular member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    843
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. puppe_b

    puppe_b Regular member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    843
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    V*tuiksi meni =( . Peli futaa muuten ihan hyvin, mutta äänet eivät toimi sitten millään:
    http://www.youtube.com/watch?v=MMnn7itsxpU

    Googletin erilaisia ratkaisuita, mutta en löytänyt toimivaa. Testasin seuraavilla:
    -ALchemy Universal
    -XP yhteensopivuus tila
    -Creative Xmod
    -Eri ääniasetukset (peli & äänikortti (P5Q pro integroitu))
    -pätchi 2.0 versioon
    -ATI-fiksattu .exe päälle.
    -normi fiksttu .exe päälle.
    -ja näiden komboja

    "And for those of you running Windows Vista SP1, this game will have serious sound issues, probably because Sp1 has some problems with older directx, im not sure nor do i know how to fix it."

    E: Jos joku on löytänyt tavan kiertää tämän ärsyttävän ääniongelma, niin postaile ihmeessä tänne!
     
    Viimeksi muokattu: 01.02.2009
  7. I_H

    I_H Member

    Liittynyt:
    19.01.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koitas tuota tämän videon descriptionissa olevaa ohjetta:

    http://www.youtube.com/watch?v=J5GjinGoDgM

    Antaa mukavia toivonpilkahduksia nuo kun ihmiset kertoo että niillä toimii moitteettomasti Vistalla. Itse vielä räplään tuota että saisin toimimaan myös.

    EDIT: Sain ite toimimaan myös nyt, tosin nuo random ääniefektit on vielä korjattava.
     
    Viimeksi muokattu: 03.07.2009

Jaa tämä sivu