1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hyundai W240D kokemuksia?

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi optimaze 04.06.2008.

  1. optimaze

    optimaze Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli onkos kellään kokemuksia kyseisestä näytöstä Hyundai W240D? Merkki on ainakin mulle hieman tuntematon siitä kellään ajatuksia?

    Kiitos jo etukäteen:)
     
  2.  
  3. himpinen

    himpinen Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2004
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jaahas, sitä on mikrobitti tullu luettua... :) Ei siinä mitään, itsekkin olisin kiinnostunut kokemuksista jos jollain sattuisi olemaan.
     
  4. optimaze

    optimaze Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä vain, hys hys ei levitä asiaa:pP
     
  5. Grammari

    Grammari Member

    Liittynyt:
    10.01.2008
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No jopas irtois edullisesti ja vielä hyvillä ominaisuuksilla nyt kun itekkin aloin tarkemmin kattomaan Mikrobitin mainoksia. Tosiaan löytyykö käyttökokemuksia?
     
  6. himpinen

    himpinen Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2004
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. jompu

    jompu Member

    Liittynyt:
    03.07.2007
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sais rahaa, ni vois ehkä ostaa ton...
     
  8. optimaze

    optimaze Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jatkan tähän samaa topicciin että onko teidän mielestä 24" liian iso näyttö pelaamisen esim. css? vai kannattaisiko ostaa 22"?
     
  9. jtor

    jtor Member

    Liittynyt:
    07.06.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anttilan nettikaupassa tuo Hyundai W240D ruutu on nyt 299 eur. Löytyykö niitä kokemuksia, että uskaltaa tilata?
     
  10. himpinen

    himpinen Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2004
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulle pitäis tiistaina kyseinen näyttö tupsahtaa, voin jonkun näköistä arvostelua siitä yrittää muistaa pistää...
     
  11. Makere

    Makere Member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eniten itseäni kiinnostaa että onko tuo TN vai S-PVA paneelilla? Google kertoo hämäävästi.
     
  12. jompu

    jompu Member

    Liittynyt:
    03.07.2007
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    TN mun mielestä :S.. Korjatkaa jos oon väärässä, muistelisin et jostain oon lukenu...
     
  13. Makere

    Makere Member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Käväsin tuossa anttilassa tuon noutamassa, sain pyynnöstä katella sitä liikkeessä, valo näytti paistavan sopivasti läpi, että TN-paneeli varmaan on. Boksissa luki V2, käsittääkseni V1:ssä on x-PVA -paneeli.

    Sain omasta näytöstäni vielä pari kymppiä ekstra alennusta, koska ostin näytekappaleen (joka oli viimeinen Kampin Anttilassa).

    En vielä tarkempia kokemuksia pysty kertomaan, koska asennus on vielä kesken.
     
  14. Makere

    Makere Member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt on puolituntia ollut käytössä, suurin ongelma tähän saakka on ollut se että näytön painikkeita on mahdoton nähdä pimeässä, sekä niitä on vaikea painaa, kun ovat tuollaisia kosketusherkkiä.

    Katselukulmat ovat loistavat, ainakin verrattuna vanhempaan näyttöön josta katoaa kuva heti kun päätä kääntää.
     
    Viimeksi muokattu: 10.06.2008
  15. himpinen

    himpinen Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2004
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On kyllä aika vaikea keksiä moitivaa kyseisestä näytöstä, noi kosketusherkät säätönapit on kyllä aikas huonot kun niitä ei tosiaan nää kunnolla, mutta eipä niitä säätöjä tarvi kokoaikaa räplätä. Joku lasersilmä nipottaja varmaan keksis paljon moitittavaa tästä näytöstä, mutta itse en kyllä keksi mitään huonoa sanottavaa. 300€ näytöksi on kyllä huippu ostos.
     
  16. willymind

    willymind Member

    Liittynyt:
    14.06.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni tuo Hyundain w240d on ollut käytössä viikon verran (yllätys yllätys Anttilan tarjous tuli hyödynnettyä). Varsin tyytyväinen olen ollut ostokseeni. Näyttö on riittävän iso (ei liian iso pelaamiseen, joku kun sitä kysyi) ja mukava muutenkin. Näyttö pyörii jalustallaan jonkin verran, joten näytön kääntäminen sängyn suuntaankin onnistuu. Näytössä on myös tyydyttävät liittimet (tosin tästä mallista puuttuvat usbit, mutta kukapa niitä kaipaakaan). Tosin komponentti liitännässä on ainakin itselläni ollut vaikeuksia. Näyttö ei tunnu vastaan ottavan signaalia komponenttikaapeleista. Onko muilla ollut tällaisia vaikeuksia? Ajureiden päivittäminen saattaisi ratkaista pulman, mutta niitäkään en ole vielä löytänyt.

    Yhtäkaikki w240d on hyvä ostos hintaansa nähden. Full-hd tarjoaa maittavan paljon silmäkarkkia.
     
  17. eldeloth

    eldeloth Member

    Liittynyt:
    27.04.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tänään tuli itselleni anttilasta kyseinen näyttö.
    Kyllä voi tyytyväinen olla valintaan, ei paljon valittamista löydy.
    ainut asia mikä häiritsee, on se että ei pääse säätövalikkoon kun on digitaalisella signaalilla liitettynä (DVI).
     
  18. Makere

    Makere Member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni menee ihan hyvin sinne, ainoo vaa että menu-näppäintä on kauhea painaa. Ja vielä yleisesti näytöstä, että valo paistaa aika kivasti läpi, että jos absoluuttista mustaa etsit, tämä ei oo sun näyttös.
     
  19. kindonerd

    kindonerd Member

    Liittynyt:
    28.06.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tuli kanssa ostettua anttilan netti sivuilta kyseinen näyttö.
    Ihan hyvin pelittää ???
    En vain saa windowssia näkymään koko ruudulla.
    1920x1200 valittuna xp:stä ja monitorin valikkokin ilmoittaa reson kyseiseksi, jotta asia ei olisi näin yksinkertainen jotkut pelit näkyvät koko ruudulla esim NFS MW ja LEGO Indianan Jones, mutta serious sam 2 ei taas näykkään.
    Olen kyllä valinnut peleistä 1920x1200 reson.
     
  20. Makere

    Makere Member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuulostaisi että Serious Sami ei osaisi 1920x1200, ja sinulla on pixel mapping päällä, koita laittaa se pois päältä ja yritä uudestaan.

    Itse vielä huomasin näytöstä että ainakin kun hdmi:n kautta katsoo, volumen lisäysnappula ei toimi, ennenkuin painaa vähennyspainiketta, ja "source"-nappula (eli ylänuoli), ei toimi jos volumen vaihto OSD näkyvissä.
     
  21. antsaa

    antsaa Member

    Liittynyt:
    30.08.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tänään hain omani postista. Paketin päällä lukee mallina W240D (ei mitään perässä), mutta viivakoodin vieressä lukee PVA. Luulen suuresti, että kyseessä on todellakin PVA-paneeli. Katselukulmat muistuttavat enemmän tuolla kuvissa olevaa W241D-mallia. Kuva ei siis juurikaan tummu alaviistosta katsottaessa.

    Ainoa harmituksen aihe on oikeassa alakulmassa vihreä vikapikseli, joka erottuu onneksi vain tummalla taustalla. Onkohan tuolle mitään tehtävissä? Tämän laitoin nyt pyörimään.

    Näytön muista ominaisuuksista ei ole vielä juuri sanottavaa. Taustavalo oli valmiiksi aika kirkkaana.
     
    Viimeksi muokattu: 01.07.2008

Jaa tämä sivu