1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ship Simulator 2008 Vettä ei näy! KIIRRE!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi TonyMafia 03.06.2008.

  1. TonyMafia

    TonyMafia Member

    Liittynyt:
    27.04.2008
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli. Hankin tuossa Ship Simulator 2008. Versio oli 1.0 no muuten toimi hyvin, paitsi että vettä ei näy! Näkyy vain niiden aaltojen tietokone viivat tai jotakin sinne päin. Eli, ne aaltojen reunat näkyy valkoisin viivoin, itse vettä/aaltoja ei näy!

    Kävin pachin 1.3. Ei näy siitä huolimatta. Olen käynyt myös 1.4.2 pachin mutta koko peli kaatui, joten asensin uudelleen ja laitoin 1.3

    Etsiskelin googlella hakusanalla: Ship Simulator 2008 I don't see water ja löytyi heti ensimmäisenä jonkun toisen henkilön sama ongelma. Piratebayn keskustelusta lainattuna:" never mind, I figured it out. I had changed the pixel and vertex shader settings on my card for FSX. restored them to default and it works fine now. "

    En täysin ymmärtänyt, mitä hän sanoi. Voisiko joku minulle selventää. Ainakin jostakin asetuksista puhui.

    Apua tarvitsen pikaisesti. Huomiseksi pitäisi peli pelittää!

    Kiitos vastanneille!
     
  2.  
  3. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Päivitä aivan ensimmäisenä näytönohjaimen ajurit. Näytönohjaimen asetuksista voit kokeilla ruksia päälle ja pois noita vertex ja pixel- shadereita.
     
  4. TonyMafia

    TonyMafia Member

    Liittynyt:
    27.04.2008
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistäs noihin asetuksiin pääsee käsiksi?
     
  5. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Joko alapaneelista löytyy säätökuvake, tai ohjauspaneelissa näytön asetuksista.
     
  6. stargiver

    stargiver Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2007
    Viestejä:
    643
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sinulla oli jo toinen topic mikä käsitti samaa ongelmaa tosin siinä olit vähän pitkälle mennyt höpöttämään cd-keystä joten oletan että pelisi on wares laatua...
     

Jaa tämä sivu