1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

hankinnassa Acer Extensa 5220 M550

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi -maXell- 25.05.2008.

  1. -maXell-

    -maXell- Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Harkinnassa siis ihan peruskäyttöön (netissä surffailua, leffojen katselua, musiikin kuuntelua jne.) kannettava. Acer Extensa 5220 M550 lähtee hintaan 499 € - onko oheinen kannettava mistään kotoisin? Onko HP:lla vastaavanlaista konetta? Ainakin HP Pavilion G7060 on suhteessa samoilla ominaisuuksilla (toinen asia mistä tämmöisen löytää).

    Mutta siis vinkkejä otetaan vastaan 400-500 euron peruskannettavista, oma tietämys kun on näistä varsin surkea.

    Pisti silmään Netanttilan tarjous Fujitsu-Siemens Esprimo V5545 -kannettavasta, jossa on mm.

    prossu: Intel Celeron Mobile 530 / 1.73 GHz
    piirisarja: Mobile Intel PM965 Express
    kovo: 120 Gt Serial ATA
    muisti: 1 Gt DDR II SDRAM 667 MHz (max. 4 gt - yksi muistipaikka vapaana laajennusta varten)
    näytönohjain: ATI Mobility Radeon™ HD 2400, 128 Mt erillinen muisti

    Hintaa tälle tulee postitusten kanssa 520 euroa, kone on norm. 899 euroa (vai onko?)

    Jos nyt kuitenkin hankitaan tuo Acerin yllämainittu kone, niin tekeekö sillä mitää ajan kanssa? Miten on Acerin huollon kanssa?
     
    Viimeksi muokattu: 25.05.2008
  2.  
  3. yaht

    yaht Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2005
    Viestejä:
    2,261
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse ainakin ostaisin tuon Fujitsun ihan vaan sen takia koska kyseisestä kannettavasta löytyy 3G modeemi eli saa mokkula viritykset toimimaan ilman mitään roikkuvia mokkuloita ja vaikka fujitsussa on 1Gb muistia on sen lisääminen helppoa ja muistit muistit paljoa maksa mutta jos et tarvi tuota mokkula virityksiä niin osta Aceri.
     
  4. mahil

    mahil Member

    Liittynyt:
    08.10.2004
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tilasin itse kans tuon läppärin verkkokaupasta customoiduilla kansilla. Pitää sit kirjoitella tänne kun olen saanut oman testiin.
     
  5. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    käykö tällaiselta matti meikäläiseltä joka ei juuri ole koneen sisälle kurkannut RAM:in lisäys ? entäs Kovun vaihto ?
     
  6. Latezki

    Latezki Member

    Liittynyt:
    21.06.2008
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minäkin mahdollisesti olen hankkimassa tuota fujitsun konetta, siis ihan noin nettiselailuun ja CS pelaamiseen, että onko tuo hyvä kone siihen? Entä muistin lisäys, jos sen tilaa vaikka netanttilasta, sitähän ei saa avata tai takuut menee, vai voiko muistin lisätä takuuta menettämättä? Enkä ainakaan tuossa kuvassa mitään NS. nettikameraa löydä tekemälläkään, liekö kuvassa eri kone, vai tiedot virheellisiä.

    Tulipas sekava kirjoitus, mutta eiköhän asian ydin löydy kummiskin.
     

Jaa tämä sivu