1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hitman Blood Money kaatuilee

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Doijjooda 17.05.2008.

  1. Doijjooda

    Doijjooda Member

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä oon nyt pelaillu 6. tehtävään eli "you better watch out" ja ongelma on tämä: Aina kun laitan jotain maahan (esim. makkaran) tai heitän kolikon tai kyykistyn, peli kaatuu ja menee työpöydälle tekstin "HitmanBloodMoney.exe lakkasi toimimasta" (tai jotain sinnepäin) kanssa. Olen päivittänyt pelin versioon 1.2. Muissa kentissä vastaavaa ei ole tapahtunut.

    Kokoonpano jolla pelaan:
    Emo: Asus P5K (P35)
    Prossu: C2D E6850
    Muisti: 2x1024Mb DDR2
    Näyttis: PNY 8800GTS 320MB
    Käyttis: Vista Home Premium 32bit (SP1)

    Olis mahtavaa jos joku osaisi auttaa, ottaa päähän kun oon tahkonnu tota samaa tehtävää jo aika kauan :D.
     
  2.  
  3. eSo19

    eSo19 Member

    Liittynyt:
    22.05.2008
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni oli muistaakseni sama ongelma kun pelailin pelin aikanaan läpi. En ole täysin varma miten ongelman sain ratkaistua, mutta;
    Asensitko päivityksen vasta myöhemmässä vaiheessa, eli olitko ehtinyt asentaa pelin ja pelata pari ensimmäistä tehtävää? Muistaakseni itse tein näin ja sen takia päivitys ei auttanut, vaan piti poistaa koko asennus ja aloittaa peli alusta päivityksellä.
     
  4. Doijjooda

    Doijjooda Member

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asensin sen päivityksen heti pelin asennuksen jälkeen, eli en ehtinyt pelata siinä välissä. Menin jo tuon tehtävän rajummalla tyylillä, eli rynkyllä kaikki vastaantulevat matalaks :D
     

Jaa tämä sivu