1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hauppauge HVR 1100 ajurit

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Leeposeta 01.05.2008.

  1. Leeposeta

    Leeposeta Member

    Liittynyt:
    15.09.2007
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ku ei saa tot DVBWiewerii uudelleenasennettuu nii et kuvaki näkys, ni joku ehdotti, et päivitä Hauppaugen ajurit. En vaa oo tolle mallille mistää löytäny. Vai kävisköhä jonku muun mallin ajurit tolleki?
     
  2.  
  3. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Leeposeta

    Leeposeta Member

    Liittynyt:
    15.09.2007
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No tätä mä oon yrittäny ennenki. Tolt ylemmält sivult latautuu semmone paketti, joka yrittää asentaa takas sitä idioottii WinTV:tä, jonka mä oon vaihtanu DVBVieweriin. Ja sen alemman sivun Download näyttäs lataavan vaa WinZipin. Tarttis pelkät ajurit siihe korttii. En oo kyl mistää löytäny. Näit WinTV:n asentajii kyl ennenki.

    Toinenki juttu on, ku mul DVDAuthorGui lakkas toimimasta, eikä auttanu uudelleeasennus sil setapil, mikä mul on ni mä en muista, mistä sen sai haettuu. Varmaa vois olla uudempiki versio saatavana.
     
  5. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alemmasta linkistä tulee pelkät ajurit zip-pakettiin pakattuna. Ajurit saat asennettua purkamalla paketin, ajamalla paketissa olevan ohjelman hcwclear.exe vanhan ajurin poistamiseksi ja lopulta ajamalla paketissa olevan ohjelman HcwDriverInstall.exe uusien ajurien asentamiseksi.
     
  6. Leeposeta

    Leeposeta Member

    Liittynyt:
    15.09.2007
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, oliha se zippipaketti eikä zipin asennus. Sorry, tulee nii vähä käytettyy tot zippii... Ja aukes ja asenninki käynnisty, mut se hyväkäs väitti, et drivers NOT updated - no compatible device found. Vaik uuden asennus sanoo, et kortti toimii oikein. Ei kai se voi olla kiinni siitä, missä ton setupin käynnistää? Kai sen pitäs löytää... Vähä nyt oudolle tuntuu. Vai pitäskö vanhat ajurit ensin poistaa? Ei kai, ku on päivittämisest kyse. HÖH.
     
  7. Leeposeta

    Leeposeta Member

    Liittynyt:
    15.09.2007
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tossa ku ruikutin DVDAuthorGuista, ni taas toimii. Ei vaa aina muista kirjautuu järjestelmänvalvojaana, ni tulee epätäydellisiä asennuksia.

    Mutta tää tilanne, että ajuriasennus ei löydä korttia ja DVBVieverin asennusvelhon kanavahaku ei enää löydä kanavia. Olisko peräti menny kortti oikeesti rikki! Sitä onki vaikee tutkia.
     
  8. Leeposeta

    Leeposeta Member

    Liittynyt:
    15.09.2007
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin, tietäiskö kukaan, miten saisi selville, onko kortti viallinen, kun ajuriasennus ei sitä löydä, ja DVBViewer ei löydä kanavia, vaikka uuden laitteen asennus väittää, että kortti toimii oikein? Tai mistä muusta voisi johtua, että ajurien asennus ei löydä TV-korttia?
     
  9. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Poistitko varmasti vanhan asennuksen hcwclear.exe ohjelmalla.
     
  10. Leeposeta

    Leeposeta Member

    Liittynyt:
    15.09.2007
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Poistin DVBViewerin asennuksen ja pyöräytin hcwclearin. Hauppaugen ajurien asennus ilmoittaa: Drivers NOT updated - no compatible device found. DVBVieverin asennusvelhon laitteenvalintaikkunassa kenttä, mistä Hauppaugen kortti pitäisi valita, on tyhjä. Onkohan tässä nyt lankku sökö vai TV-kortti? Liike jos tutkii, niin veloittavat 55 euroa. Mitähän tässä itse voisi tehdä?
     

Jaa tämä sivu