1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Alienware area-51 m15x vs. Asus g2sg

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Ruutus89 25.04.2008.

  1. Ruutus89

    Ruutus89 Member

    Liittynyt:
    22.08.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin olen tässä myynyt pöytäköneeni pois ja sain rahat kunnon kannettavaan. Mutta kun tässä aloin ostamaan tuota Asuksen kannettavaa niin kaverini sanoi tuosta Alienwaresta (olen kyllä nolo mutta kuulin ensimmäistä kertaa koko merkistä :O). Niin ja nyt en ole enään varma kumpi on parempi. Jos jollakin olisi tietoa ja kokemusta kummastakin laitteesta niin olisi mukava saada tietoa kumpi on parempi ja kumpi huonompi. Itse rakastuin samantien tuohon Alienwaren ulkoasuun mutta eihän se ulkokuori kerro kaikkea. Kiitoksia jo näin valmiiksi :)

    Ps. En ollut varma minne tämä aihe kuuluisi joten laitoin sen tänne, siis vapaasti siirrettävissä :)
     
  2.  
  3. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No toi alienwarehan on kustomoitavissa, joten ei voi sanoa suoraan kumpi parempi. Samojen osien kanssa alienware tulee todella paljon kalliimmaksi, joten suosittelen paljon mielummin Asusta. Mutta jos rahasta ei ole kiinni, niin se on sitten eri asia...
     

Jaa tämä sivu