1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

return to castle wolfenstein apuu

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi VIKKE_90 11.01.2004.

  1. VIKKE_90

    VIKKE_90 Member

    Liittynyt:
    03.01.2004
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eli onkohan kenttä joku neljäs siinä kuitenkin heti alussa pitää hypätä alas ja siel alhaalla on health pakkauksia ja kranaatteja ja lippaita rynnäkkökivääriin ja sit ko menee siellä eteen päin ni siinä on kaivettu semmonen kuoppa jota pitkin pääsee ylös ja sit siinä on joku temppeliä muistuttava paikka ja sit alkaa maa täristä ja joku hirviö jolla on paljon naamoja tulee sinne ja hajottaa portin ja sit alkaa nousta zompeja maasta ja en ole keksiny et miten sen naama hirviön saa tapettua kertokaa minulle et miten sen saa tapettua jos vaan tiedätte

    ps.no on epäselvästi kirjotettu ja paljon ja sit sanoja mut koittakaa saada jotain selkoa tosta tekstistä oon koittanu pelata tota samaa kohtaa kohta 3tuntia et alkaa keinot loppuu ja voitte pyytää mua tarkentaan jos joku kohta jää epäselväks ni mä koitan selittää sit lisää käyn tällä sivulla monta kertaa päivässä
     
  2.  
  3. fossiili

    fossiili Member

    Liittynyt:
    29.11.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä kysyn vävypojalta, se on pelannut Wolfenstein läpi. Oottele ...
     
  4. VIKKE_90

    VIKKE_90 Member

    Liittynyt:
    03.01.2004
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo kiitoksia vaan jos saat siltä sen tiedon
     
  5. fossiili

    fossiili Member

    Liittynyt:
    29.11.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    "Tuohon hiukan epäselvästi kirjoitettuun Wolfenstein kysymykseen en muista aivan varmaa vastausta, sillä edellisestä Wolfensteinpelistäni on jo yli puoli vuotta. Kaveri lienee menossa juuri katkombeihin, missä alkaa kävellä vastaa pahemman luokan hirviöitä, saksalaiset sotilaathan ovatkin aivan kilttejä. Muistelen, että näitä zombeja pitää ampua mahdollisimman tulivoimaisilla aseilla ensin ylhäältä päin yksi kerrallaan pari kolme kappaletta. Samalla on varottava näitä "naamoja" (eli zombien kanssa ei saa olla kuin hetken näkökontaktissa). Naamat ovat pahoja henkijä, jotka vievät kuntosi heikoksi.

    Tämän jälkeen reippaasti loppujen riiviöiden kimppuun iloisesti tulivoimaa käyttäen!
    Koko pelissähän ideana on aika reipas tulivoiman käyttö oikeissa tilanteissa."

    Auttoivatko vävypojan neuvot?

     
  6. fossiili

    fossiili Member

    Liittynyt:
    29.11.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  7. VIKKE_90

    VIKKE_90 Member

    Liittynyt:
    03.01.2004
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyl toi autto ko yks mun kaveri sano että se oli vaan juossu sen hirviön luo ja heitelly niitä granaatteja ja sit menny takasin sinne katacompiin ja vähän ajan päästä uudelleen sama ja sit se vaan oli tulittanu sitä hirviöö ni se oli kuollu
     

Jaa tämä sivu