1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kameraa ostamassa: Panasonic Lumix DMC-FZ18

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi louke88 21.04.2008.

  1. louke88

    louke88 Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    95
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli ajattelin ostaa ensimmäisne oman kameran olen kyllä muitten kameroihin perehtynyt ja kuvannut aikaisemmin mutta nyt oilisi kiva saada jo oma käteen
    Olen tässä katsellu ja lueskellu viestejä ynnä muita ja itse olen päätynyt kyseiseen Panasonic Lumix DMC-FZ18 malliin sen hinta on jo aivan yläkantissa mun budjetilla mutta voisin juuri saada sen hankittua...
    olen vertaillut kameraa muutamaan canonin ja olympus malliin missä on kanssa ollut "iso" zoom
    tiedän kyllä että tästä parempia malleja olisi olemassa mutta sitten hinta tulee vastaan mitä olen itse katellut. Verkkokaupassa tämä kyseinen olisi sen jonkun 350e
    mitä minä näen tässä parempana verrattuna esim: POWERSHOT S5 IS Olympus SP-560UZ. isompi polttoväli, parempi videokuvaus(ress:848 x 480) , akulla, tukee SD-kortteja(vert olympus) jne..
    Kun netistä olen testikuvia näistä katsellut niin aika saman tasostahan tavaraa se on eikä pahemmin eroa huomaa (pois luettuna ne kuvat jossa kuvaaja ei osaa käyttää kameraa!)
    Mutta jos jollakin ois kokemusta kamerasta verrattuna saman hintaisiin tai halvempiin malleihin niin kiitos asiallisista kommenteista!
    aluksi mietin paljon halvempaa Canon PowerShot SX100 IS mutta se tuntuu tähän Lumixsiin verrattuna aika heikolta.

    niin ja jos ehdotatte jotain muita malleja niin erittäin suurena plussana on tuo videkuvaus!

    Parempi olisi varmaan esim: Panasonic DMC FZ50 mutta siihen minulla ei enää riitä oiken rahat :/

    mutta jos ei tule mitään sanottavaa keltään niin laitan tässä viikon alusta verkkokauppa.com tilaukseen Panasonicin ja tietty 2gb muistia :)
     
  2.  
  3. Lypsy

    Lypsy Member

    Liittynyt:
    15.08.2003
    Viestejä:
    95
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Jaa tämä sivu