Olen ostamassa 40" Full-HD taulutv:tä ja kyseisiä malleja olen jo pitempään miettinyt. Kumpikohan noista olisi parempi ostos? Sonyn saisi hiukan yli 1100€ ja Samsungin 1000€.
Itse päädyin Samsungiin pitkän vertailun jälkeen, 46" tuumaisena mutta M sarjalainen jokatapauksessa,suosittelen. Tsekkaa myös panasonicin vastaavakokoinen plasma,on hyvä sekin. Uusimmassa Mikrobitissä on vertailu 40-42" töllöttimistä. Tosin täytynee sanoa että voittajat vaihtelee kovastikin eri tahojen tekemissä testeissä mutta kohtuu hyvin pärjää usein Panan plasmat ja Sampan LCD:t.Punnitse myös hyvin se mihin käyttöön televisio pääasiassa tulee; TV:n katselu, pelaaminen, PC, Blueray jne. Ps: Joku liputtaa myös todella edullisen Mirain telkun puolesta.Edullinen se ainakin on...tai onko edullista mikään?
Mirai oli verkkokaupassa esillä mut ei ole enään vaikka myyvät sitä vielä näin kuvan mt se EI ollut niin hyvä että maksain siitä rahaa kun pari sataa € lisää niin saat oikean HDTV_töllön itellä on Samsung_F8 kuva 1 ja kuva 3