1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

radeon x1650pro pätkii

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi kaltsu- 15.04.2008.

  1. kaltsu-

    kaltsu- Member

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kävin just ostamassa vanhaan vehkeeseen uuden näyttiksen ku edellinen meni paskaks. pistin ton kiinni ja instasin uusimmat ajurit ja nyt toi pätkii kynärissä tai se ukkeli niinku liukuu ja jää pohjaan kaikki liikkeet jne. winukassakaan ei toimi hirveen sulavasti. hjälp :(
     
  2.  
  3. kaltsu-

    kaltsu- Member

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    konees on p4 2,4 ja 1gb ddr jos mitään väliä.
     
  4. Tuksu82

    Tuksu82 Active member

    Liittynyt:
    20.02.2006
    Viestejä:
    1,485
    Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Kynärissä?
     
  5. kaltsu-

    kaltsu- Member

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  6. kaltsu-

    kaltsu- Member

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    näyttiksen asetuksissa ja biosissa lukee et agp4x vaik täs ois niinku 8x, onkohan sil mitään väliä. sitä ei saa kummastakaan vaihdettua 8x:ksi.
     
  7. JAMATO

    JAMATO Member

    Liittynyt:
    22.04.2008
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse asiassa mulla on sama onglema, ostin tänää ton näyttikse ku vanha pamahti hajalle ja nytten ku yritän pelata vaikka COD2 nii fps o jotai 40. Taidan tietää, että se johtuu siitä, että jotenkin väärässä kohdassa se ihme power cable ku en tiijä minkä näköne se oikee on, joten voisko joku vähä valasta? Vai voiko se olla jossain muussa ja onko niitä kaapeleita enemmänki mitä pitäs lyyä kiinni?
     
  8. jokuz

    jokuz Member

    Liittynyt:
    29.05.2007
    Viestejä:
    52
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itselläni piti laittaa koneesta yksi isompi valkoisella liitin päällä oleva virtakaapeli kiinni kyseiseen näytönohjaimeen tosin minulla vikana on ollut tuulettimen paha ääni (laakerit kulunu) ;/
     

Jaa tämä sivu