Mulla on tämä laite ja mulla myös Maxtor One Touch 4 Mini ulkoinen kovalevy, joka ottaa virran suoraan USBista. En saa laitetta toimimaan DVD:ssä, pitäisikö kovalevy kenties formatoida johonkin muuhun muotoon kuin NTFS, ja auttaako sekään? Onko kellään kokemusta?
Kovalevy pitää olla fat formatoitu (ntfs ei toimi) Soittimen usb-liitännnän virta ei riitä ulkoiselle kovalevylle, joka ottaa käyttöjännitteen suoraan usb:stä. suoraan philipsin sivulta: Miksi joitakin laitteita ei voi käyttää soittimeni USB-portin kautta? – USB-portin virtateho on vain 500 mA, joka ei riitä kiintolevyllisten soitinten käyttämiseen, koska ne kuluttavat enemmän virtaa. – Laite, joka näyttää USB-massamuistilaitteelta, saattaa itse asiassa olla USB-analysaattorin määrittelyn mukaan USB-keskitin. – NTFS-järjestelmän laitteita ei tueta. – Tämä laite ei tue ohjaimia edellyttävien laitteiden asentamista. Ne eivät ole UMS- tai MTP-laitteita, jotka eivät edellytä ohjaimen tai käynnistyslevyn asentamista. Kun valittuna on UMS- tai MTP-tila, laitteen katsotaan olevan ulkoinen kiintolevyasema tai kannettava laite