1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

BFG 8800 gts oc näytönohjain vinkuu ja V-Sync pitäs otta pois päältä mutta mitä se tekee

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi susy86 04.04.2008.

  1. susy86

    susy86 Member

    Liittynyt:
    01.08.2007
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä sellainen tuli tossa yks päivä huomattua että kun pelaat peliä niin näytönohjain alkaa vinkumaan >>> http://www.youtube.com/watch?v=WbMhAPlLAeg .tuolla lailla
    No mutta kuitenkin tämä kaveri sanoi että ottakaa pois päältä tällainen asetus kuin V-Sync elikkä nyt haluaisin tiettä että jos minä otan sen pois päältä niin mitä tapahtuu ääntely varmaan loppuu joo mutta mitä muuta?
     
  2.  
  3. mrcheeky1

    mrcheeky1 Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2007
    Viestejä:
    1,729
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. susy86

    susy86 Member

    Liittynyt:
    01.08.2007
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No joo joo on tiedossa mutta kysymykselläni yritin tehdä siihen että voisiko joku viisas kertoa että no niin jos minä otan tuon pois päältä niin onko siitä jotain haittaa, pelejä pelatessa tai yleensä tietokonetta käytettäessä. eli Rasittaako se jotain enemmän jos tuon kerran rajoittaa näytönohjainta tai jotain?????
     
  5. JanneNis

    JanneNis Member

    Liittynyt:
    01.08.2005
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    VSYNC (pystytahdistus) määrittelee pystyykö Windows sallimaan pelien ja muiden ohjelmistojen näyttämään eri kuvia per sekunti (FPS) jotka ylittävät sallitun virkistystaajuuden. (Jos olet ottanut VSYNCin pois käytöstä, koet ehkä pintojen "repeilyä" tai video-artifakteja pelatessasi, koska et nää kaikkia kuvia mitä ruudulle piirtyy).


    En ole itse ainakaan koskaan kuullut, että tuosta nyt haittaa olisi, on päällä sitte tai ei...
     

Jaa tämä sivu