1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

soldier of fortune payback

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi bonatso 18.03.2008.

  1. bonatso

    bonatso Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2007
    Viestejä:
    265
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, olen "jumissa" tossa pelissä..
    Toinen mission menossa, siis olen päässyt jo pois sieltä afganistanin kaduilta?:D Kuitenkin.
    Nyt oon semmosessa paikassa missä piti aluksi räjäytellä kolme paikkaa, sitten jossain pirun korkeella kalliolla on joku "name" ja se pitäs tappaa, sniperia ei ole kun en hölmönä ottanut sitä tohon tehtävään ja en saa valittua aseita uudelleen :S Mitään muuta konstia miten ton sais tapettuu? Oon kyl yrittäny ampuu siihen rynkyl parisataa patii jne. jollai raketinheittimelläkin yritin mut eipä oikeen osu.. :S Pitäis kai jotkut koodit ettii et sais ton tapettuun. Mut jos joku tietää niin neuvoa, kiitos.
     
  2.  
  3. BlasterX

    BlasterX Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2006
    Viestejä:
    1,483
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Vaikka kuinka tyhmältä se kuulostaakin, siihen pitää vaan ampua - ampua niin perkeleesti. Varmaan typerintä pelissä on juuri tuollaiset, että toinen vihollinen kestää 100 kertaa rivisotilasta enemmän.

    Mutta ampumalla sekin selviää, niinkuin koko (surkea) peli ylipäätän.
     
  4. bonatso

    bonatso Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2007
    Viestejä:
    265
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei.. Oon vaan kyl ampunu siihen jo ihan helvetisti. Sillä rynkyllä millä saa 100panosta ammuttuu/ per lipas niin kaks liippaallista ja kaikki suunnilleen osunut.. Jne.. Pitääpä kokeilla vielä tässä joskus.
     
  5. bonatso

    bonatso Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2007
    Viestejä:
    265
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo äsken kokeilin taas ampua siihen kaikki sniperin panokset, rynkyn jne ja ei mtn.. Ammun 60metrin päästä, semmosesta suht ovelasta paikasta kun siihen se ei osu sillä aseellaan, niin voisko johtuu et liian kaukaa? Tosin menin kyllä jo seuraavaan tehtävään koska tossa mun (köhwareköh) versiossa on joku "unlock mission (cheat)" juttu..Tiedä sitten onko se ihan kaupanversiossakin mutta silti.
     
  6. BlasterX

    BlasterX Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2006
    Viestejä:
    1,483
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Juu en tiedä mikä se rynkkysi sitten mahtaa olla, mutta itse ainakin sain sen tosiaan m4:lla alas. :) Kaikki laakit meni, mutta kuolipahan paska.

    Saatoin ampua sitä jollain raketillakin.
     
  7. bonatso

    bonatso Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2007
    Viestejä:
    265
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok no en jaksa sitä käydä hakkaan kun tolla ihmejudulla pääsin siihen seuraavaan tehtävään..Pitää vaan toivoo ettei tuu samanlaisia ihmevastuksia ainakaan tommosissa paikoissa :D Rasittavaa..
    Muuten kyllä tavallaan hyväkin peli, ei oo tekijöillä ollu taas vaan järkee päässä.. Tulee cod4 mieleen tosta vähäse.
     
  8. BlasterX

    BlasterX Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2006
    Viestejä:
    1,483
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Juu'u, mutta CoD4 oli kyllä huomattavasti parempi, viimmeistellympi, menevämpi, hienompi, kiinnostavampi jne. IMO

    Jos ihan suoraan sanoo, niin tuo peli oli surkea - ja taisinkin lopettaa sen kesken jossain aavikkokentässä... Mutta makunsa kullakin ;)
     

Jaa tämä sivu