1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

USA:han Ostoksille

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi fredy2 10.03.2008.

  1. fredy2

    fredy2 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2006
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt kun eurolla saa 1,5 dollaria niin kertokaapa muutamia hyviä/luoettavia nettikauppoja USA:ssa? (Lähinnä, vaatteet (T-Paidat, housut jne.) ja pelit)
     
  2.  
  3. mormoni

    mormoni Member

    Liittynyt:
    26.01.2007
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen tilannut skatewarehouse.com vaatteita ja kaikki on toiminut hyvin.

    Muistuttaisin, että kun tilaat, niin päälle tulee vielä toimituskulut, alv ja tullit.

    Uutisen kommenteissa on hyvää infoa;
    http://www.hs.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=103102&messageID=1809252&#1809252

     
  4. fredy2

    fredy2 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2006
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osaatko yhtään sanoa paljon tulee sitten hintaa lisää noi kaikki yhteensä? Jos kyseisestä kaupasta tilaan?

     
  5. Bluekkis

    Bluekkis Active member

    Liittynyt:
    04.08.2003
    Viestejä:
    2,235
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sitä ei oikein voi sanoa, kaikki riippuu tilauksen koosta, painosta, arvosta, toimitustavasta ja tyypistä.

    Pienelle paketille toimituskustannukset ovat halvimmillaankin siinä 40 dollari paikkeilla, painavat ja isot paketit tuovat nopeasti hintaa lisää. Suomenpäässä päälle tulee vielä ALV (normaalisti 22%, riippuu tuotteesta) sekä tulli maksu (~10% arvosta, riippuu myös tuotteesta). Maksuja ei kuitenkaan peritä jos se jää alle 10 euron (muistaakseni). Useimmiten kalliimmissa kuriiri toimituksissa (UPs yms.) maahantuonti kustannukset on jo sisällytetty, mutta ei aina.
     
  6. mormoni

    mormoni Member

    Liittynyt:
    26.01.2007
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei niitä oikeen voi etukäteen tietää. Tulleihin vaikuttaa mitä tuotteita olet tilannut ja mistä materiaalista tehty.

    Semmonen perstuntuma on, että lopullinen hinta euroissa oli sama mitä ostoskorissa dollareissa.

    Tuolta paikasta olen tilannut vain kun siellä on ollut ale.
     

Jaa tämä sivu