Elikkäs Assembly Summer 08 olen menossa kaverin kanssa. Muutama asia ois epäselvä. Mitä kaikkea sinne tarvitsee ottaa? Millon lippuja kannattaa ruveta varailemaan? Paljon liput maksavat? Pelataanko siellä pelkästään lanissa vai täh? Missä siellä nukutaan? Voikos sieltä ostaa ruokaa? Jos lähtee esim vessaan siellä niin tarvitseekos jonkun vahtimaan kalliikata kalusteita? Siinä nyt muutama, kiitos vastauksista. Pistän lisää jos tulee jotain
Eiköhän näihin löydy vastaukset ihan assemblyn sivuilta. www.assembly.org Jos haluaa hyvät paikat niin heti kun lipunmyynti aukeaa. Assembly tapahtuma on pääsääntöisesti Demo-party, vaikkakin suosion myötä suurin osa paikalle tulijoista ei demoista ole kiinnostunut. Jos pelaamaan menee niin suosittelen lippuja erillisellä pelaajien alueella jotta ette häiritse demojen katsojia pitämällä näyttöjä päällä compojen aikana. Areenan yläkerrassa on merkitty alue nukkumapaikaksi, kannattaa ottaa vaikkapa makuupussi tai jonkinlainen makuualusta mukaan. Parin päivän jälkeen siellä tosin voi olla haju jo aika moinen, itse suosin yläkatsomon penkkejä vaikka ei olekkaan kovin ergonominen paikka. =P Ainakin pizza hut aj hese löytyy paikanpäältä ja auki 24/7, ainakin oli viimeksi kun paikanpäällä olin. Paras tietenkin jos joku pystyy katsomaan tavaroiden perään, isommassa kaveriporukassa on aina parempi mennä niin voi nukkumavuorot sun muut järjestää. Jos on jotain arvokkaampaa irtokamaa niin tarvittaessa niitä voi jättää info-pisteeseen säilytykseen.