Ilmeni sellaista kun Bluescreen of death, page fault in nonpaged area... se tulee jos yritän käynnistää Crysis tai Mount&Blade, ja monia muita... Mutta kun pelaan Medal Of Honor Allied Assault niin sillon ei mitään, eli onko se peleissä vika? Kokeiltu: -Windows XP uudelleen asennus. -Windowsin päivitys. -Virukset on skannattu ja haittaohjelmat sekä eheytetty kovalevy. -Olen kokeillut nollata bios ja ilman kellotuksia. -Olen kokeillut eri muistikammoilla. -Ajureita asentaa ja päivittää. -Dxdiag:aan ei löydä virheitä. Vaikka mitä olen yrittänyt mutta siltikään Crysis jne... heittää sen BSOD - page fault in nonpaged area ja sitten niitä ihmeen parametrejä, ja puhuu jostain että välimuisti jotan... osaako joku auttaa?
Testaa muistis MemTestillä, tsekkaa chkdskillä jos kovalevyssä olis huonoja sektoreita...mitäs sitä nyt muuta keksis... windowsnappi+R > cmd > chkdsk
Chkdsk suoritin ja ei mitään, sitten myös oon muisteja testannut Prime95 ja Orthoski on testannnut CPU & RAM... Kaikkea on melkein kokeiltu, paitsi sitä mikä aihettaa sen, eikö kukaan tietä syytä?