1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung LE-32R86BCX ja virittimien määrä

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi LePedro 09.02.2008.

  1. LePedro

    LePedro Member

    Liittynyt:
    08.02.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

    Olen ajatellut ostaa Samsung LE-32R86BCX -TV:n. Kun tarkastelen Gigantin sivua ja kyseisen telkun teknisiä tietoja, niin siellä on virittimien kohdalla vain merkki, joka ilmaisee telkussa olevan sisäänrakennettu viritin. Olen kuitenkin huomannut, että joissain lukee samassa kohtaan esim. 1 tai 2 viritintä. Montako viritintä siis haluamassani telkussa on?

    Minulla on tallentava DVD-laite kovalevyllä, joten ajattelin sen yhdistää tuohon telkkuun. Jos tallennan esim. maikkaria, niin oystynkö katsomaan samaan aikaa yleä? Tai toisinpäin? Olen huomannut vanhemmillani, että kun he nauhoittavat maikkaria tai muita siinä kanavanipussa olevia kanavia, niin ylet ei toimi ja toisinpäin. Onko heillä vaan yksi viritin digiboksissa vai onko tuo jokaisen boksin ongelma?

    Tarttisi siis tietää tuon Samsungin virittimien määrä ja miten nauhoitukset sujuvat, kun kytken DVD.soittimeni siihen kiinni.

    Kiitoksia kaikille, jotka vaivautuvat auttamaan poropeukaloa!
     
  2.  
  3. mchdd

    mchdd Member

    Liittynyt:
    19.11.2006
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    bcx mallissa 1 viritin,"HYBRIDI" kannattaa odottaa viellä,
    koska kesään mennessä tulee lcd telkkuja joissa on kovalevy
    tallennin ja sieltä ohjelmatallenetaan suoraan usbmuisti -tikulle.
    sen voit laittaa tallentimeen ja polttaa siitä dvd-levyn.
    Kuvan laadun ei pitäisi kovasti siitä muunoksesta kärsiä.
    Osta muuten joku muu malli kuin tuo "R" malli niin ei tarvitse
    kuunnella ylimääräistä sirinää stby tilassa.
     
  4. zazudee

    zazudee Guest

    Ihan kunnon telkun olet valinnut ja kokemuksesta kyseisestä mallista voin sanoa että helkutin hyvä kuvanlaatu on.

    Siinä on vain 1 viritin, joksin telvisio sopii antenni ja kaapelitalouksiin. Et pysty katsomaan kahta kanavaa samaan aikaan, etkä tallentamaan toista ja katsomaan toista. Eli telvisio sisältää vain yhden virittimen.
     

Jaa tämä sivu