1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG L204WT-SF 20

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi qlizz 28.01.2008.

  1. qlizz

    qlizz Regular member

    Liittynyt:
    10.03.2005
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkos hyvä näyttö? Katsoin vain, että kaikki haluamani ominaisuudet löytyvät. Näyttö on vielä halpa, mutta hieman vanhakin. Mitä mieltä?
     
  2.  
  3. Lolster

    Lolster Guest

    Itsellä on 204-WT BF, joka on muuten täsmälleen sama näyttö, vain mustat reunat. Olen erittäin tyytyväinen tähän, hyvät värit TN-paneeliseksi ja hyvä kontrasti. Suosittelen. Itse sain hintaan 199€ ;D
    EDIT: Mutta luota tottakai ennen kaikkea omaan silmääsi. Yritä päästä katsomaan näyttöä jonnekkin, sillä ei ikinä pitäisi ostaa näyttöä/TV:tä näkemättä kuvaa.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.01.2008
  4. Hmmmh

    Hmmmh Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2004
    Viestejä:
    983
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuossa mallissa taisi olla sellainen omituisuus, että jos sitä käyttää kahdella eri koneella (esim läppäri+pöytäkone), niin ainoastaa dvi:ssä on heräte tuolle näytölle. Se ei herää vga:sta tulevaan signaaliin...
    Jalusta on aika hutera ja sen säätöjä todella niukasti.
    Muuten ihan ok näyttö noin kuukauden kokemuksilla.
     
  5. mc_mice

    mc_mice Member

    Liittynyt:
    02.08.2005
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse käyttänyt vuoden tätä näyttöä, ei ole paljon valittamista. Hieman on valovuotoa ylä-ja alareunoista, mutta ei haitta kuin windows lataus-ikkunassa. Peleissä sitä ei huomaa.
     

Jaa tämä sivu