1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Bf 2 Complete collection ei toimi

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Jakki93 20.01.2008.

  1. Jakki93

    Jakki93 Member

    Liittynyt:
    18.09.2006
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei,

    Tuli hommattua ko. peli mutta kirjautuminen ei onnostu eli ei hyväksy Boosterbackin asennus koodia . Välillä ilmoittaa että olet jo kirjautunut sitten että koodi on väärä ett tämmöstä. peli jopa käytiin vaihtamassa uuteen mutta sekään ei aulttanut. Koneella on jo alunperin asennettuna BF2+SF pelin asennuskin on laittettu uusiksi tältä uudelta levyltä mut ei vaan toimi.
     
  2.  
  3. carpetti

    carpetti Member

    Liittynyt:
    19.02.2007
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla täysin sama onglema :S
     
  4. jarijarf

    jarijarf Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2008
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meikällä oli vastaavanlaisia ongelmia ja ne johtuivat osittain siitä että muistanut millä käyttäjätunnuksella ja salasanalla olin antanut aikaisemmin järjestelmään.. Ohjekirjassa on muuten aika selkeät ohjeet - Boosterpack:hän asentuu kyllä koneelle, mutta se pitää aktivoida netin kautta ennenkuin kenttiä pääseee pelaamaan. Tästä johtuen on tärkeää muistaa tunnukset. En nyt itse muista tarkalleen prosessia, mutta meni meikältäkin kotva ennenkuin sain asennettua. Seuratkaa vain tarkoin ohjekirjaa. Joku kokeneempi voisi myös auttaa...
     
  5. teosto

    teosto Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2005
    Viestejä:
    223
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mistäs tuon paketin mahtaa saada tilattua?
     

Jaa tämä sivu