Elikkä alennus laarista löysin kavereiden kehuman King Kong PC-Pelin. Ja kun sitä koneelle asentelin kaikki sujui hyvin. Kun käynnistän niin valittaa että jouduttiin sulkemaan yhteensopivuus ongelmien takia. Ja mulla on siis Vista. XP:ssä toimii, on kokeiltu, mutta pelaamaan ei pysty kun pätkii niin paljon. (kyseessä läppäri) Toimiiko tämä peli kenelläkään Vistassa? Saako toimimaan?
Oletko kokeillut yhteensopivuustilaa? Sitä en tiedä, miten saat sen päälle Vistassa, mutta XP:ssä saat auki valikon kun painat oikealla hiiren näpykällä pelisi kuvaketta työpöydällä. Sieltä Yhteensopivuus -välilehti ja laitat rastin kohtaan Suorita yhteensopivuustilassa. Ja alemmasta pudotusvalikosta valitset käytöjärjestelmäksi XP:n.
Sinulla varmaan on järjestelmänvalvojan oikeudet? Kokeile käynnistää järjestelmänvalvojana, mulla on auttanut muutamissa ohjelmissa ja peleissä.
Mun muistaakseni mulla oli joskus aikoja sitten joku samantyylinen ongelma missä windows etsii ratkaisua cod2:sen ja vistan väliseen yhteensopivuus ongelma, en oo kokeillu uudelleenasentaa. Se saattaa korjata ongelman