1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kaiuttimien valinta: Logitech Z-5500 vs Creative gigaworks progamer g500

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mikko_00 09.01.2008.

  1. mikko_00

    mikko_00 Member

    Liittynyt:
    27.08.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli jompi kumpi noista olisi tarkoitus hankkia. Lähinnä kiinnostaisi tietää, millaiset liitännät tuossa jälkimmäisessä on, kun aikomuksena on yhdistää setti PS3:een. Creativella myös jotain suhinaa kaiuttimissa?

    Kellä on jommasta kummasta kokemuksia, voisi laittaa tähän plussia ja miinuksia..
     
  2.  
  3. firece

    firece Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2006
    Viestejä:
    589
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikrobitillä oli aikoinaan testi jossa oli molemmat kaiutin setit. Testissä g500 oli toimituksen valinta. Voittaen logitechin äänenlaadulla ja paineella. Taas logitech veti pidemmän korren asennuksessa ja käytettävyydessä.
     
  4. mikko_00

    mikko_00 Member

    Liittynyt:
    27.08.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen lukenut artikkelin ja tusinan muuta, z-5500 on karvan verran edellä. Vaikuttaako tuo "mölisevä" subbari paljon pelatessa (nimenomaan z-5500), kun ymmärsin monista lähteistä että ei ole paras setti musiikin kuunteluun? Minulla pääpaino tulee olemaan nimenomaan peleissä (ja miksei leffoissakin) ja haen jonkunlaista "surround-ääntä". Aion yhdistää setin PS3:een, ja koska vain z-5500:ssa on optinen liitäntä niin se on nyt niskan päällä. Creativen setistä olen saanut mielipiteitä että luo hyvän surroundin, mutta miten on Logitechin laita?

    Vaikeaa tämä valinnan tekeminen.
     
  5. hentriz

    hentriz Guest

    Itse pohdin samaa. Elikkä mites tuo Creative liitetään PS3:een, jotta saadaan surround-ääni? Onko dekooderi pakollinen?
    Muuten tuo Logitechin paketti olisi parempi :)
     
  6. Akkeee

    Akkeee Member

    Liittynyt:
    01.02.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on tuo kyseinen Z-5500 setti ja kyllä se hyvin tuntuu toimivan pidän sitä tietokoneessa kiinni ja peleistä lähtee kyllä hienot äänet.

    eikä se oo huono musiikin kuunteluunkaan musta näistä on hiton hyvä kuunnella musiikkia.ääni on musta melko täydellinen =)

    (toi subwoofer mikä noissa on on muuten tällä hetkellä kai maailman suurin tietokone kaiuttimissa käytetty subwoofer) kyllä jytisee =D
    lisäks tossa on vielä 11 boostia jos kuuntelee mp3 soittimen kautta tai jonkun muun heikko äänisen lähteen kautta niin saa niihinkin ääntä ;D

    (ja dekooderi on kai pakollinen creative kaiuttimiin)
     
    Viimeksi muokattu: 01.02.2009

Jaa tämä sivu