1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

CS:S Zombie mod ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi vihanness 08.01.2008.

  1. vihanness

    vihanness Member

    Liittynyt:
    08.01.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elikkäs olen ladannut css zombie modin monet kerrat mutta en vaan vaan saa sitä toimimaan omassa dedicated servussa en yhtään tiiä mikä menee vikaan tai sitten en vaan ole tehnyt kaikkea oikein, olis ihan jees jos joku jaksais jeesaa tän onkelman kanssa
     
  2.  
  3. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ensimmäiseksi herää kysymys, oletko varmasti asentanut tuon modin ja kaikki sen osat oikeaan / oikeisiin hakemistoon?
     
  4. vihanness

    vihanness Member

    Liittynyt:
    08.01.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olen ladannut kaikki kyllä yms.
     
  5. vihanness

    vihanness Member

    Liittynyt:
    08.01.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tarkoitan että olen asentanut kaikki modin osat oikeisiin paikkoihin sen modin mukana tulevan readmen mukaan
     
  6. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Toimiiko normaalilla Create server- toiminnolla ja oletko kokeillut Mani Admin Pluginia, toimisiko siinä?
     
  7. vihanness

    vihanness Member

    Liittynyt:
    08.01.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olen kokeillut normi create server:ii ei siinä ainakaan toiminu mut tolla mani admin pluginilla en ole vielä kokeillut.
     
  8. vihanness

    vihanness Member

    Liittynyt:
    08.01.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt onkin ongelmana et toi mani admin plugin ei toimi, must vähän tuntuu et jos saisin ton mani admin pluginin toimii ni se zombie modikin toimis mut ku laitan sen mani admin pluginin mun servuun ja kaikki oiken yms. ni servu ei tahdo lähtee päälle välil tulee virheraportti ja välil jotakin ihan muuta et nyt tarvisin apuu tän toisen homman kans...
     

Jaa tämä sivu