1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windowsin formatointi ongelma!? BAD POOL CALLER

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi HeneLoid 07.01.2008.

  1. HeneLoid

    HeneLoid Member

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuota ongelmana on se, että en pääse windowsiin, koska eräs system tiedosto puuttuu, joten aijoin pistää kovalevyn tyhjäks, mut just kun painan ''Asenna windows'' ja painan F8 ''Hyväksy käyttöehto sopimus'' niin kone pistää näytölle bluescreenin. Joten en pääse windowsiin enkä voi formatoida windowsia. Apuja!!! (en osaa käyttää palautuskonsolia tai oikeastaan sekään ei toimi)
    Bluescreenin virheen nimi:
    BAD_POOL_CALLER
     
    Viimeksi muokattu: 08.01.2008
  2.  
  3. nurmoosta

    nurmoosta Active member

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    2,365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mistä olet windowsia asentamassa? Oletko asettanut koneen käynnistymään asennuslevyltä?
     
  4. HeneLoid

    HeneLoid Member

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Windowsia oon asentamassa Fujitsu Siemens Product Recovery CD:ltä
    Ja olen tietääkseni pistänyt koneen käynnistymään asennuslevyltä.
     
  5. HeneLoid

    HeneLoid Member

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kone teki tämän sen jälkeen kun asensin viikko sitten AMD:n tuplaytimelle suunnatun päivityksen ja 4 päivää myöhemmin kaverini halusi ostaa vanhan yks ytimisen 3500+:n ja halusi minun näyttävän omalla koneella että se toimii... No kun iskin vanhan prossuni kiinni koneeseen ja käynnistin, niin sit se valitti sitä ett yks joku system config tiedosto puuttuu ja siitä sit lähin formatoimaan kunnes bluescreeni yllatti... eli varmaan johtuu niistä prossu päivityksistä?
     

Jaa tämä sivu