1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG 32LB76

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi vilpuri 03.01.2008.

  1. vilpuri

    vilpuri Member

    Liittynyt:
    14.03.2006
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kenelläkään kokemuksia LG:n 32LB76 mallin telkkarista? Vaikuttaa ainakin teknisten tietojen perusteella kelvollisella laitteelta. Ottaisin myös mielelläni vastaan tietoja muista saman kokoluokan (32") ja hintaluokan (alle 800€) taulutelevisioista. Digiboksi on jo joten sitä ei välttämättä tarvita, PC-liitäntä taas olisi plussaa.
    Kiitos kaikista asiallisista kommenteista.
     
  2.  
  3. vilpuri

    vilpuri Member

    Liittynyt:
    14.03.2006
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkohan tuo LB joku vanha malli kun siitä ei löydy tietoa edes LG:n sivuilta.
    Löysin kuitenkin toisen mielenkiintoisen mallin LG 32LC42, jos jollain on kokemuksia kyseisestä laitteesta niin niitäkin otan mielelläni vastaan.
     
  4. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla on LB76 eikä tosiaankaan ole vanha malli. Taitaa olla sama kuin 75 mutta tässä ei ole tuota punaista väriä alaosassa. Ostin ko. telkkarin ennen joulua, ei mitään valittamista.

    LC42 ei omaa digiviritintä.
     
  5. vilpuri

    vilpuri Member

    Liittynyt:
    14.03.2006
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ahaa, hyvä tietää ettei LB76 ole mikään antiikkivehje ;) Sen tuossa huomasinkin että LC42 ei ole digiviritintä mutta se ei minua haittaa.

    Onkos sulla Miitti millaisia laiteitta telkkarissa kiinni vai oletko ihan laitteen omalla digivirittimellä katsellut televisiota?
     
  6. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ihan omalla digivirittimellä (tälläkin hetkellä) katselen. Ei mitään puutteita, hyvä kuva (tai niin hyvä kuin lähetetään) ja toimiva vehje.
    Ainut mikä tässä on, niin EPG:ssä jotkut ohjelmat ruotsinkielellä. Joskus pätkäisee kun painaa EPG:n päälle, mutta itse EPG toimii hyvin. Ei ole minua haitannut, kun niin pientä häikkää on.
    Taitaa olla jokaisessa LG:ssä sama homma.
     
    Viimeksi muokattu: 03.01.2008

Jaa tämä sivu