1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kane&Lynch peli ongelma peli kaatuu

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi bongari 19.12.2007.

  1. bongari

    bongari Guest

    mulla on ongelma tuon pelin kane&Lynch kanssa,eli hetken aikaa kun pelaan sitä,niin tulee tällanen virheilmoitus,kane&Lynch dead men lakkasi toimimasta,ongelma keskeytti virheettömän toiminnan,windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa onko ongelmaan käytettävissä ratkaisua,ei kuitenkaan tapahtunut mitään,vaikka odotin että windows hakisi siihen ratkaisua,koneeni on tällä uudella vista käyttöjärjestelmällä,mutta tarkistin että pelin pitäisiä käydä tähän vistaan,mikä voi olla vialla.
     
  2.  
  3. bongari

    bongari Guest

    mikähän tähän vois olla rakaisu että saisin tän pelin toimiin
    osaikohan joku jotain neuvoa antaa,miks peli tilttaa hetken päästä
     
  4. agexor

    agexor Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ööh. eli ekaks haluaisin tietää sun kokoonpanon eli kaikki prossut, näyttis, muistit ja levytilat sekä mikä vista sulla on
     
  5. agexor

    agexor Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja sitten vielä sun kannattais tarkistaa onko uusimmat ajurit asennettu :)
     
  6. bongari

    bongari Guest

    elikkä tässä vähän mun koneeni tietoja

    amilo pi 2530
    windows vista home premium
    intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T5250 @ 1,50GHz
    2,00 Gt RAM-muistia
    Mobility Radeon X2300 HD
    järjestelmälaji: 32-bittinen käyttöjärjestelmä

    160 gt kiintolevy

    toivottavasti nämä tiedot jo riittävät,ja sitten yks ongelma on myös se,että miksi en saa poistettua yhdestä kansiosta yhtä tiedostoa,kun kone vaan väittää että tämän toimenpiteen suorittamiseen tarvitaan käyttöoikeuksia,olen yrittänyt monia säätöjä mutta ei auta,toivottavasti saan näihin ongelmiin nyt jotain vinkkiä,että saisin noi pelitkin toimiin,kiitos
     
  7. jorkkoo

    jorkkoo Member

    Liittynyt:
    26.12.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joku ohjelma voi yrittää käyttää kyseistä tiedostoa. Yritä saada kone käynnistettyä niin että kyseinen ohjelma ei käynnisty ja poista tiedosto.
     

Jaa tämä sivu