1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HP W2207 mallit?

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Huisku 17.12.2007.

  1. Huisku

    Huisku Member

    Liittynyt:
    06.07.2007
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin olen ajatellut ostaa tämän näytön.. mitä tarkoittaa kun noissa on perässä "h":ta ja eri kirjaimia.. en ole löytänyt pelkkää HP W2207 nimistä? ja löytyykö tuosta näytöstä versiota jossa ei ole kaiuttimia?
     
  2.  
  3. Huisku

    Huisku Member

    Liittynyt:
    06.07.2007
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin ja toinen kysymys.. miten tuollainen näyttö jossa on noin iso resoluutio soveltuu pelaamiseen? olen hankkimassa 8800GTS 512M näytönohjainta ja pelaan uusimpia pelejä, jaksaako näytönohjain pyörittää näyttöä? Tietämättömyyteny perustuu siihen kun olen pelannut koko ikäni crt näytöillä ja tälläkin hetkellä 17" crt tässä :p
     
  4. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Huomaa että olet vähän ulapalla joten.

    Kyllä semmonen on, vaikka verkkokauppa.comista voit katsoa

    Ei hoota: DVI liitännät kuvalle
    Hoolla: HDMI liitännät kuvalle

    Ei? Mutta väliäkös tuolla..

    Hyvin. Riippuu pelistä kuika isoa resoa se tukee, ja tukeeko se wideä, mutta suurin osa kyllä.

    Vitsi? (tottakai jaksaa, kuulostaa vain uskomattomalta että joku kysyy tuota..)
     
  5. Huisku

    Huisku Member

    Liittynyt:
    06.07.2007
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Selvä, sitten vielä kysymys tuosta HDMI jutusta... olen kuullut jostain (ei muista mistä) että Vista Home Basicissa ei olisi hdmi tukea? onko totta? kannattaako ottaa tuo hdmi vai dvi?
     

Jaa tämä sivu