1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HP Pavilion Media Center dv6544eo + Digi-TV

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi madmann 13.12.2007.

  1. madmann

    madmann Guest

    Kyseisen kannettavan omaavat, oletteko saaneet Digi-TV:n näkymään? Jos olette niin menikö homma ihan ongelmitta vai joutuiko potkimaan?

    Itse en ole saanut kanavia näkymään. Kaikki ajurit ym on asennettu, kone löytää kortin mutta kanavahaku ei tuota yhtään tulosta.

    Onko olemassa softaa joka näyttäisi signaalivoimakkuuden?
    Asun PK-seudulla (oulunkylässä) ja olettaisin että ei pitäisi sen puolesta olla ongelmia mutta haluan kuitenkin poistaa sen vaihtoehdon listalta! ;)

    Kiitos auttajille..
     
  2.  
  3. COBHC

    COBHC Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä ainakaan en ole sillä mukana tulleella "antennilla" saanut kuin pari kanavaa näkymään välillä ja nekin yleensä katkovat hitosti. Oletko koittanut laittaa seinästä antennin kiinni koneeseen? Itse asun kaapelitaloudessa niin ei ole voinut testata sillä tavoin laitetta.Se mukana tuleva "antenni" on ainakin aivan hanurista.
     
  4. madmann

    madmann Guest

    Aha okei.. En ole vielä kokeillut suoraan seinästä joten tuikkaan piuhan sinne ja toivotaan parasta! ;)

    Tosin tuo "piuhattomuus" olisi aika bueno joten onkohan mitään parempaa mobility-antennia tiedossa millä näkyisi edes peruskanavat?

    OT:
    Asensin juuri XP:n kannettavaan ja vinkkinä että ajureiden kanssa saa alkaa pelleilee..
    mm. 5-1 kortin lukijaan en ole vielä löytänyt ajureita ja äänikortin kanssa tappelin jos jonkin aikaa + muuta säätöä.
    Laitteisto optimoitu näköjään täysin vistan varaan?!
     
  5. revareva

    revareva Member

    Liittynyt:
    20.09.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kerro ihmeessä, jos saat jossain vaiheessa kanavat nakymaan, sillä minulla on juuri samanlainen ongelman kys. kannettavan ja digivirittmen kanssa. Satun jopa asumaan aika naapurissa (pukinmäki).
     
  6. madmann

    madmann Guest

    Tjoo, oon nyt kokeillut kolmea eri dvb katseluohjelmaa ja ei tunnu toimivan millään..

    Kanavia se löytää mutta ei anna kuvaa taikka ääntä.
    Seinästä en tietenkään pysty kokeilemaan kun kaapeliverkossa! Köh..

    Eli täytyy siis ostaa kunnon antenni tähän ja kokeillaan sit jos onnistuisi.
    Aika hämärä systeemi vaan kun tämmöinen paketti myydään mutta toimimaan ei saa ennenkuin investoi toiseen antenniin?!

    Jos ei silloinkaan toimi niin sitten kyllä saa heittää vesileipää "digi-tv kortilla"..
     
  7. Dittohed

    Dittohed Member

    Liittynyt:
    19.11.2006
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletteko päivittäneet Quick Playn uusimpaan versioon?
    Asun keskellä kaupunkia ja pieni antenni pätkii minulla ihan vähän. Eron kuitenkin huomaa seinästä tulevaan antennijohtoon verrattuna, jota käytän. Itsellä ei ole muuta haukuttavaa, paitsi toi Quick Play kaatuu vähintään kerran kuussa. :/
     
  8. japi

    japi Member

    Liittynyt:
    23.01.2006
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asensin XP:n kyseiseen koneeseen, muuten toimii kaikki paitsi Digitv.
     
  9. kurzheck

    kurzheck Member

    Liittynyt:
    26.12.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei kannata käyttää digitv-ohjelmana quick playeitä!! Ei ainakaan mulla toimi. Tosin siinä olisi txt-tv :(
    Itse käytän windowsin MediaCenter ohjelmaa. Sillä pelittää hienosti ohjelmat!! Ainoa miinus on ettei mediacentterissä ole txt-tv.
    Itse saan digi signaalin pk-seudulla missä vain (espoo). Pienimmissä kaupungeissa hetken kun hakee antenni kädessä oikeaa paikkaa antennille niin löytyy signaali ja hyvä onkin. Se antennin paikan hakeminen on välillä aika taitolaji. Esim. itsellä ei pikkukaupungissa kuvaa näy jos antenni ikkunalaudalla, mutta kun siirrän antennin patterinviereen lattialle niin johan näkyy!
    Muuten ihan hyvä kone, lopetti vaan toimintansa ja pukkaa pelkkää bluescreeniä, noh onneks on takuu....
     
  10. japi

    japi Member

    Liittynyt:
    23.01.2006
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt toimii kaikki. TV:tä katselen DVBviewerillä.
     
  11. cylon2008

    cylon2008 Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kannattaa käyttää talon antennia, mitkään pienet antennit eivät anna katsottavaa tulosta.

    Ja MediaCenter on varma valinta nähdäkseni, sillä minulla ainakin toimii oma USB digitikku.

    DVB-teksityksen tuki tosin puuttuu MediaCenteristä, eli ihan ideaali se ei ole.
     
  12. kurzheck

    kurzheck Member

    Liittynyt:
    26.12.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Älkää hyvät ihmiset ostako kyseistä konetta!! Omani hajosi 3kk kuluttua ostamisesta. Kone lähti korjaukseeen ja siihen vaihdettiin kovalevy. Noh kone viipui KUUKAUDEN korjaamolla, sain soitella perään ja hätistellä että saisin koneen takasin. No kone tuli takaisin, ja 2h käytön jälkeen kyrvähti uudeleen heittäen pelkkää bluescreeniä. Sama vika oli ensimmäisellä kerrallakin. Kone ei vastaa mihinkään korjaus yrityksiin.

    Joten mitä opimme, Älä osta HP tuotteita!!! ei enää ikinä.
    VITUTTAAA
     
  13. Henz0r

    Henz0r Member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Melkolailla yleistämistä, itse omaan HP:n kannettavan ja tulostimen ja ovat toimineet moitteettomasti ja muutenkin hyvin tyytyväinen olen kyseisten laitteitten ominaisuuksiin.
     
  14. digitalb

    digitalb Member

    Liittynyt:
    24.01.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Koneissa on sitä varten olemassa takuu jos sattuu "kyrvähtämään".

    Olen harkinnut jotain läppäriä työkoneeksi jolla voisi pyörittää videoita ja kuvia asiakkaille ja ehkä myös powerpointtia.

    Avovaimolla on Acerin läppäri jossa alusta asti on ollut ongelmia läppärin oman acer-probe taustapäivityksen kanssa joka syö hitosto prosessia.

    Kyllä mieluummin HP:n laitan kuin Acerin. HP vaikuttaa ihan laadukkaalta läppäriltä. Acerin koneet on muutenkin syvältä.
     
  15. neuvomar

    neuvomar Member

    Liittynyt:
    22.11.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on Acer ja on toiminut todella hyvin,joten yleistäminen
    turhaa,joka tuotteessa löytyy"maanantai"kappaleita.
     
  16. digitalb

    digitalb Member

    Liittynyt:
    24.01.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niinpä kai. Tehdasvalmisteiset tuotteet tehdään niin isolla vauhdilla että joku pikku vika joskus sattuu niihin. Eiköhän enimmäkseen ihan hyviä läppäreitä myydä. :D
     

Jaa tämä sivu