1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

USB mouserate switcher.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi MajeZ 11.12.2007.

  1. MajeZ

    MajeZ Member

    Liittynyt:
    05.09.2007
    Viestejä:
    97
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    elikkäs, xp:llä minulla oli tälläinen ja vaihdoin sillä hertsit 125hertsistä 1000 hertsiin. mutta nyt uuden koneen myötä jossa vista, en löydä enää ohjelmaa mikä olisi vistalle. on erittäin turhauttavaa pelata kun hiiri tulee jäljessä. sen huomaa erittäin helposti jos on jo tottunut tuohon 1000 hertsiin. eli onko joku joka tietää mistä saisin kyseisen ohjelman vistalle? hiirenä mx518.
     
  2.  
  3. umpSh

    umpSh Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2006
    Viestejä:
    494
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en ainakaan erillistä ohjelmaa tuota varten löytänyt. Mutta myös Vistalla tuo 1000Hz usb-päivitysnopeus on mahdollista. Hommaan tarvitaan, aivan kuten XP:ssäkin, muokattuja järjestelmätiedostoja, sekä jokin Vistan suoja-asetus on kytkettävä pois käytöstä. Muutama Windowsin päivitys täytyi myöskin poistaa, että muokatut tiedostot suostuivat toimimaan. Aikamoista säätöä siis.

    5sekunnin Googletuksella löytyi tällainen ohje:

    http://www.ngohq.com/news/12163-how-force-1000hz-usb-sample-rate-windows-vista.html

    Tuon toimivuudesta/sisältämistä viruksista en uskalla sanoa mitään, koska en ole pakettia ladannut ja asiaa tarkistanut. Ohje pääpiirteissään näyttää kuitenkin samalta, jota itse Vistan kanssa noudatin.
     

Jaa tämä sivu