sitä vaa et miten saan laitettuu vaikka netist lataaman kuvan sprayks tohon peliiiin ? :O olisin kiitollinen jos kertoisitte PS. cs nick on LyckY.kz|TwisteR*
Hmm. Mäkin oon yrittäny sitä, mutta oon tullu siihen tulokseen, että ne pitää kait olla eka mustavalkosii, ja ihan oikeen kokosii. OOta katon sen. Pakko olla 64x64. Kopioi tiedosto X:/Programe Files/Counter Strike/valve/logos Tuolla ne on ainakin mulla. Siis kopioit tuolta jonkun, ja muokkaat sitä esim. gimpillä. Silleen saa ainakin itse piirtämän kuvan sinne. En tiiä saitko tosta mun ohjeesta mitään selvää :S toivotaan niin kuiteski... Mun cs ukon nimi on Juh11o Sil nimel mut tunnistaa melkeen missä tahansa. Toinen on juhsan tai juh8o ja numero vaan vaihtuu.
http://csfi.net/tiedostot/download/90/others/HlTagConverter_014.zip Tuolla ohjelmalla saa tehtyä ne kätevästi.
Kuvien ei tarvitse olla mustavalkoisia, eikä ole mitään kokorajaa. Laitat jonkin netistä ladatun kuvan C:\Program Files\Steam\SteamApps\OmaAccount\counter-strike\cstrike -kansioon nimellä tempdecal.wad