1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Microsoft Reclusa Gaming Keyboard, hyvä?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Tonzzasd 18.11.2007.

  1. Tonzzasd

    Tonzzasd Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2006
    Viestejä:
    129
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jeps, eli ajattelin ostaa tommosen näppäimistön

    Tiedot

    Olisko kellään kokemusta näppäimistöstä?. Netistä en oikein mitään arvosteluja yms. löytänyt. Kannattaisiko tuommonen sitten, kun enemmän koneella tulee pelattua :)
     
  2.  
  3. apilas

    apilas Guest

    Jaa-a, vaikea sanoa, että onko tuosta mihinkään. Itse pelaan noin 5€-10€ arvoisella näppiksellä klaani tasolla. Panosta ennemmin hiireen, näyttikseen, näyttöön, prossuun, muisteihin, nettiyhteyteen, jne.
     
  4. pseDe

    pseDe Guest

    No kait tuo ihan toimiva peli on mutta oon ite saanu sellasen käsityksen että g15 ja tarantula ois parempia

    Pienellä googlettelulla löyty tämmöin
     
  5. Tonzzasd

    Tonzzasd Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2006
    Viestejä:
    129
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niinno siis, koneeseen ei tarvitse paljoon pansotella kun crysikset ja bioshockit toimii moitteetta :p.

    Niin, ja oisko kellään tietoo, saako tähän laitettua scandi (?) näppäimiä, eli Ä;tä öötä yms. ettei oo vaan A vaik pitäs olla Ä :D
     
  6. dtx

    dtx Member

    Liittynyt:
    17.04.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löytyy skandinäppäimistöllä. Hankin juuri ko. näppiksen ja sisäänajon jälkeen ihan tyytyväinen ostokseen. Näppäintuntuma on erittäin hyvä ja taustavalo auttaa hämärässä/pimeässä pelatessa. Rakenne vaikuttaa tukevalta ja painoa on sen verran ettei ala vaeltelemaan pöydällä kovassakaan chattailyssä. :)

    Irroitettava rannetuki on ehkä liian symmetrinen näppäinasettelua ajatellen; rannetuki ohenee reunoja kohti, qwerty-näppäimet näppiksen vasemmassa reunassa -> tuki vasemmalle ranteelle jää hiukan puutteelliseksi. Tämä ei itseä juurikaan häiritse.

    Minulla ei ole käyttöä G15:n kokoiselle näppäimistölle, eikä noin monelle ohjelmoitavalle lisänapille. Myöskään LCD näytölle näppiksessä ei ole tarvetta (eihän sitä ehdi edes katsoa pelin tiimellyksessä). Valintaprosessia helpotti myös Ins/Home/Del/jne näppäinten asettelu, koska olen tottunut perinteiseen "vaaka" asetteluun. Joissakin, erityisesti langattomissa, näppäimistöissä nuo napit on aseteltu kapeasti "pystyyn", mikä ei minun sormille sovi.
     
    Viimeksi muokattu: 15.01.2008
  7. Vatez

    Vatez Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2007
    Viestejä:
    556
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu