1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Onko RegSeeker 1.55 käyttö turvallista ?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Konemake 27.10.2007.

  1. Konemake

    Konemake Regular member

    Liittynyt:
    10.09.2006
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kysyisin RegSeeker 1.55 ohjelmasta, että onko rekisterin putsaus osion käyttö turvallista ? Eli onko kokemuksia poistaako ohjelman osio tarpeellisia rekisterimerkintöjä koneesta ? Onko koneenne toimineet puhdistuksen jälkeen ?

    Ajattelin että jos RegSeeker 1.55 ohjelma puhdistaisi rekisterin paremmin kuin esim. CCleaner.

    Kiitos kokemuksista !
     
  2.  
  3. MikroMake

    MikroMake Active member

    Liittynyt:
    03.02.2006
    Viestejä:
    3,864
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Käytin joskus vuosi sitten RegSeeker -ohjelmaa säännöllisesti eikä ainakaan silloin ollut sen kanssa mitään ongelmia. Silloin sitä sanottiin tehokkaammaksi siivousohjelmaksi kuin CCleaner.

    Nyt ei ole kyseistä ohjelmaa asennettuna, joten ei ole uudempaa tietoa asiasta.

    Muistaakseni ohjelma teki varmuuskopion poistettavista rekisterimerkinnöistä jos se oli asetuksista valittuna.
     
    Viimeksi muokattu: 27.10.2007
  4. sakari67

    sakari67 Guest

    Oon käyttänyt regseekeria n.vuoden ja poistanut kaiken tehden aina myös backupit. mut en oo kyllä ikinä tarvinnut backupeja.ulkomaalaisilla saiteilla regseekeria arvostetaan tosi paljon turvallisena ohjelmana.käsittääkseni se osaa tosi hyvin hoitaa rekisterin putsausta. Mutta huomio miun käsitys en ole tietoalan ammattilainen!
    ja mielestäni regseeker ja ccleaner täydentävät toisiaan vallan loistavasti!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.10.2007
  5. tsl

    tsl Member

    Liittynyt:
    28.09.2004
    Viestejä:
    95
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ittekkin olen käyttänyt regseekerin aikaisempaa versiota jo vuosia ja ikinä ei ole siitä tullu mitään harmia, mutta ei ole kokemusta tästä ihan uusimmasta versiosta ( luultavasti ihan jees kuiteski )
     
  6. Konemake

    Konemake Regular member

    Liittynyt:
    10.09.2006
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeilin minäkin sitten RegSeeker 1.55 ohjelmaa. Ajoin rekisterin putsauksen ohjelman asetuksilla, eikä ainakaan vielä ole ilmennyt ongelmia koneen kanssa. On kai sit turvallinen käyttää.
    Kiitos kaikille neuvoista ja mielipiteistä !
     
  7. Afterlif

    Afterlif Guest

    Tosi on!!! olet oikeassa, mäkin oon käyttänyt RegSeekeriä jo pitkään. Oon myös samaa mieltä että RegSeeker ja CCleaner täydentävät hyvin toisiaan!! :D

    Ei koskaan ilmennyt ongelmia, Backuppeja ei tarvita :D, Jees =D Tein muuten tossa huvikseen asennusohjelman tolle RegSeekerille, koska siinä ei sitä ole ja sitä on niin ärsyttävä käyttää silleen suoraan asentamatta mitään :D, en ole jaksanut laittaa mihinkään jakoon RegSeekeriä asennusohjelmalla xD
     
  8. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Minä taas tarvitsin backupeja RegSeekerin kanssa, mutta eipäs varmuuskopion palautus onnistunutkaan, kun kone ei toiminutkaan RegSeekerin jälkeen kunnolla (tosin poistin punaisella merkittyjä kohteitakin). Onneksi sitten oli muita keinoja palauttaa järjestelmä toimivaksi.

    Itse olen huomannut CCleanerin riittäväksi. Kun muistan, niin ajan sen, ehkä kerran 3 kuukaudessa, ja se on ihan riittänyt. Turha sitä on hinkkailla koko ajan (yhtä turhaa kuin eheytella kovalevyä jatkuvasti yms.).

     

Jaa tämä sivu