1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HP Easy Internet Sign-up

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Ovimies 11.10.2007.

  1. Ovimies

    Ovimies Member

    Liittynyt:
    04.08.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Formatoin koneen ja sen jälkeen ruudulle on ilmestynyt vähän väliä HP:n Easy Internet Sign-Up -muistutus. Olen yrittänyt rekisteröidä ja olen valinnut jopa "älä muistuta enää", mutta silti tuo muistutus tulee vähän väliä. Mitä minun pitäisi tehdä, jotta tuo ei enää häiritsisi?
     
  2.  
  3. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Tuo näkyy olevan yllättävän yleinen ja ikävähkö ongelma. Sen johtuu sun tapauksessasi siitä, että koneesta on poistettu sen asennusohjelma. Asennusohjelma nimittäin myös poistaa sen. Eli nyt yksi mahdollisuus korjata asia on asentaa uudelleen Easy Internet Sign-up ja sitten sitä käyttäen poistaa tuo ilmoitus ja sen jälkeen koko ohjelma.

    Katselin HP:n sivuja. En löytänyt sen latausta, vain sen Security Update ohjelman. Saattaa olla, että tämä on koko ohjelma nykymuodossaan. Voi kokeilla ratkaisisiko se ongelman.

    http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...fi&cc=fi&dlc=fi&product=467615&os=228&lang=fi
     

Jaa tämä sivu