1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logitech MX-518 hiirelle paras hiirimatto + näppisvalintaa !

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi schiede 30.09.2007.

  1. schiede

    schiede Member

    Liittynyt:
    27.09.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Haeskelin eka haulla aikasempia juttuja näistä ja niillä alkaa olemaan sen verran ikää niin päivitetään nyt tilanne.

    Eli huomenna tai viimeistään tiistaina saan uuden tehopelimyllyn ja siihen pitäisi valita vielä hiiri, hiirimatto ja näppis. Olen noita tarkkaan tutkiskellut ja päätynyt mx-518 hiireen. Eli ei enää keskustelua eri hiireistä, vaan auttakaas mua nyt löytämään paras hiirimatto. Parasta on mahdoton löytää ja on niin paljon pelaajasta kiinni, mistä tykkää - toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä. Pelailen laidasta laitaan pelejä eli en ole pelkästään yhden genren orja. Ajattelin Cruzista ottaa hiiren, maton ja näppiksen niin ehdottakaa täältä nyt aluksi sopivaa mattoa http://www.cruzbroker.fi/webstore/tuotteet/?/ID1=352... Tietty saa muitakin ehdottaa, jos erityisen hyviä kokemuksia jostain tietystä.

    Näppiksestä ajattelin valita Logitech G11 - mitä mieltä ja onko jotain muita hyviä vaihtoehtoja ??
     
  2.  
  3. OOIE

    OOIE Regular member

    Liittynyt:
    04.03.2007
    Viestejä:
    760
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No näppikseks vaikka Razer Tarantula, mutta se taitaa olla melko kallis

    Ja ite en tilais Cruz Brokerista, tais olla viimeisellä sijalla MikroBitin vertailussa vähän aikaa sitten....
     
  4. schiede

    schiede Member

    Liittynyt:
    27.09.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mua ei todellakaan kiinnosta tuollaiset seikat, miten joku liike on pärjännyt jossain testeissä / vertailuissa. Pääasia, että itse saa asiantuntevaa ja muutenkin asiallista palvelua - hinnoista puhumattakaan. Säästetään kaikki turhalta lukemiselta ja jätetään valittamiset naapurin mummoille.
    Eli pysytään aiheessa ja haetaan sitä hiirimattoa takaa nyt ensisijaisesti. Ei oo toi Tarantula vakuuttanut, joten se myös siitä.
     
  5. JanneMasa

    JanneMasa Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2005
    Viestejä:
    299
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä mx518:n kaverina qpad hiirimatto ja näppiksenä Logitechin G11 ja en oo löytäny vielä ainakaan mitään haukuttavaa.
    Qpadin mukana tulee hyvät tassut hiireen jotka sopii kyseiselle matolle loistavasti ja mx-518 ei myöskään ole kertaakaan alkanut "hyppimään" matolla itsestään.
     
  6. schiede

    schiede Member

    Liittynyt:
    27.09.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämä oli hyvä tieto. Kiitos tästä !

    Tuo malli siis taitaa olla toi CT eli toi poker-kuviointi ei ole mun mieleen niin voisin ottaa jonkun toisen samasta mallista. Kattelin tossa noita tarkemmin niin ko. mallia löytyy kahta eri kokoa ja kahta eri paksuutta - onks sulla large vai medium koko ja kumpi paksuus - 1,5mm vai 4mm ??
     
  7. k0jootti

    k0jootti Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    4,404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla on kanssa tuo Qpad CT 4mm Medium. Täytyy sanoa, että erittäin tyytyväinen olen ollut. Hiiri liukuu niiden tassujen kanssa upeasti, eikä töki tai hypi. Jimmssiltä tilasin, siellä ainakin oli noita ei-pokeri kuviollisia...
     
  8. schiede

    schiede Member

    Liittynyt:
    27.09.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mites toi QPAD EC-R..?? Sitä löytyis kans Cruzista ja tyylikkään mustana. Ainakin yhdessä testissä oli täysin verrattavissa XT-R malliin eikä löydetty juurikaan mitään negatiivista. Ilmeisesti pitäisi olla asteen parempi kuin CT, mutta kuitenkin hinta on sama, mikä myös vaikuttaa positiivisesti.
     
  9. k0jootti

    k0jootti Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    4,404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jaa, kai sekin on ihan laatumatto.
     
  10. Xavie

    Xavie Guest

    mx518 mul on mattona 4D steelpad... :) ja toimii hyvi... ei mitää moitteita... ja näppäimistön vaik logitech G11 tai G15... mut niis o vaa eroas se että G15 on näyttö... :)
     
  11. OOIE

    OOIE Regular member

    Liittynyt:
    04.03.2007
    Viestejä:
    760
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Biltemassa on yks pelihiirimatto, joka on ihan loistava, voittaa ainaski Sharkoonin Gaming Mat:in mikä mull oli aiemmin
     

Jaa tämä sivu