1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Panda vistaan

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Pallero20 21.09.2007.

  1. Pallero20

    Pallero20 Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2006
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  2.  
  3. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No hui, heitä nyt moinen panda roskikseen, ja asenna tilalle toimiva, ILMAINEN, ja tehokkaampi ohjelma joita on netti pullollaan
     
  4. Portsu73

    Portsu73 Guest

    Kuten esimerkiksi AVG. Ilmainen kotikäyttäjille.
    AVG
     
  5. Rapi2

    Rapi2 Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    782
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Älä ihmeessä turhaan maksa virustorjunnoista! Minä olen käyttänyt Avast! :ia ja on toiminut moitteitta ilman mitään virheitä. Ei maksulliset ole yhtään sen parempia kuin ilmaiset ohjelmat, joskus jopa päinvastoin (kuten aiheen aloittajalla).
     
  6. Pallero20

    Pallero20 Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2006
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Haistakaa paska ja lukekaa ylin visti ja vastatkaa siihen, ilmasia virustutkia ei päivitetä niin hyvin kun kunnollisia, ja ne vuotaa.
     
  7. Rapi2

    Rapi2 Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    782
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pallero20: Oletko sattumoisin lukenut foorumin säännöt? Siellä kielletään mm. kiroilu.

    Mitenniin ilmaisia virustutkia ei päivitetä niin hyvin? Ja ainakaan itse en ole vielä kohdannut sellaista virustorjuntaa, joka vuotaisi. No, mikäs siinä sitten jos haluat maksaa turhaan jostakin virustorjunnoista...

    Ps. Avast! muuten varmasti toimii Vistassa. (Onkohan tämä jo Avast!:n mainostamista?)
     
  8. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ilmaisia virustorjuntoja päivitetään yhtä usein, tai useammin. Ja se joka tässä vuotaa on erityisesti Panda, se ei edes löydä kaikkia viruksia. Kannattaa vaan kuunnella viisaampia. Esim. Avast päivittää itseään automaattisesti parikin kertaa päivässä. Panda ehkä pari kertaa viikossa. Itsellä ollut Avast käytössä aikojen alusta lähtien eikä ole yhtäkään virusta tullut. Sitä ennen oli mm Norton ja Panda, jotka söivät kaikki konetehot raskaudellaan, eikä edes löytänyt viruksia

    Niin ja vastaus itse kysymykseen on, että Panda ei toimi vistassa, koska rahanahneet suuryritykset eivät ole kiinnostuneita päivittämään ohjelmistojaan ajantasalle.
     
    Viimeksi muokattu: 23.09.2007

Jaa tämä sivu