Elikkä,k pitäissi saada PANDA palomuuri ja virustutka Vistaan, mutt ongelma on tässä: http://www.pandasecurity.com/homeusers/downloads/tree/?idIdioma=2&sitepanda=particulares "Error no clasificado: SE HA PRODUCIDO ERROR en la APLICACION de tipo 2 : ASP.validacion_aspx >> com.ST.Web.Util.ExcepcionWeb" Tollain tulee, pitäis virustutka saada.
No hui, heitä nyt moinen panda roskikseen, ja asenna tilalle toimiva, ILMAINEN, ja tehokkaampi ohjelma joita on netti pullollaan
Älä ihmeessä turhaan maksa virustorjunnoista! Minä olen käyttänyt Avast! :ia ja on toiminut moitteitta ilman mitään virheitä. Ei maksulliset ole yhtään sen parempia kuin ilmaiset ohjelmat, joskus jopa päinvastoin (kuten aiheen aloittajalla).
Haistakaa paska ja lukekaa ylin visti ja vastatkaa siihen, ilmasia virustutkia ei päivitetä niin hyvin kun kunnollisia, ja ne vuotaa.
Pallero20: Oletko sattumoisin lukenut foorumin säännöt? Siellä kielletään mm. kiroilu. Mitenniin ilmaisia virustutkia ei päivitetä niin hyvin? Ja ainakaan itse en ole vielä kohdannut sellaista virustorjuntaa, joka vuotaisi. No, mikäs siinä sitten jos haluat maksaa turhaan jostakin virustorjunnoista... Ps. Avast! muuten varmasti toimii Vistassa. (Onkohan tämä jo Avast!:n mainostamista?)
Ilmaisia virustorjuntoja päivitetään yhtä usein, tai useammin. Ja se joka tässä vuotaa on erityisesti Panda, se ei edes löydä kaikkia viruksia. Kannattaa vaan kuunnella viisaampia. Esim. Avast päivittää itseään automaattisesti parikin kertaa päivässä. Panda ehkä pari kertaa viikossa. Itsellä ollut Avast käytössä aikojen alusta lähtien eikä ole yhtäkään virusta tullut. Sitä ennen oli mm Norton ja Panda, jotka söivät kaikki konetehot raskaudellaan, eikä edes löytänyt viruksia Niin ja vastaus itse kysymykseen on, että Panda ei toimi vistassa, koska rahanahneet suuryritykset eivät ole kiinnostuneita päivittämään ohjelmistojaan ajantasalle.