1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia 6131 ongelmaa

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi doloress 10.08.2007.

  1. doloress

    doloress Member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Varmaan joku täällä osaa auttaa kun tappelen tuon uuden luurin kanssa... Eli:

    1) Saako muistutuksen merkkiääntä vaihdettua? On niin surkean pieni ääni, ettei siitä ole mitään hyötyä.

    2) Saako kellonaikaa pikkunäyttöön mitenkään suuremmaksi/näkyvämmäksi? Ainakin tuo minikokoinen digitaalikello kullanvärisellä taustalla on yhtä tyhjän kanssa kun yöllä tai hämärässä klubissa yrittää tihrustaa. Mikä järki?!

    3) Samoin nyppii se, että pikkunäytössä on surkean pienet merkit saapuneesta tekstarista tai puhelusta, jää usein huomaamatta. Mutta tälle asialle tuskin mitään mahtaa?

    4) Kun minulle soittaa henkilö, jonka numeron olen tallentanut puhelimen muistiin, näkyy näytöllä tyypin puh.nro kokonaisuudessaan +358 alkuisena... miten saisin näyttöön näkymään vain soittajan nimen? Vanhassa puhelimessani tämä ei ainakaan ollut mikään ongelma.

    5) Miten saan poistettua kameralla otettuja kuvia galleriasta?

    6) Minulle soitettaessa kaverin ääni kuuluu häiritsevän kovaa ja samoin minun ääneni kaverin korvaan. Volyymisäädin on toki olemassa mutta jos laitan sen minimiin puhelun aikana niin pieneneekö automaattisesti myös esim. puhelimeni soittoäänen volyymi kun minulle seuraavan kerran soitetaan?

    Varmaan unohdin jotain mutta tässä ne päällimmäiset.
     
  2.  
  3. jaska74

    jaska74 Guest

    RTFM

    (read the fuckin manual)
     
  4. frankku

    frankku Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2005
    Viestejä:
    874
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1. Ei
    2. Ei - Vaihda taustakuva sellaiseksi että kontrasti on parempi.
    3. Ei niin
    4. Et mitenkään. Verkko välittää numero tuossa muodossa. Tarkista että et ole tallentanut samaa numeroa useampaan kertaan.
    5. Galleriassa kuvan kohdalla: Valinnat - poista
    6. Ei
     
    Viimeksi muokattu: 16.08.2007

Jaa tämä sivu