1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia N93i (videoplayerit, asennus, konverttaus, kaikki puhelimeen liittyvä jne..)

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi nakkisopp 08.08.2007.

  1. nakkisopp

    nakkisopp Member

    Liittynyt:
    02.03.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on Nokia N93i ja tarvis saada siihen hyvä videosoitin

    Pistin numeroidut kohdat sen takia, että jos joku tietää vastauksia vain yhteen noista kohdista niin on helpompi lukea jos vastauksen alusta löytyy sama numero.

    1.Olen lukenut täältä että smartmovie on hyvä, mutta jotkut sanovat että se on ilmainen ja silti toiset sanovat että sillä näkyisi kuitenkin vain 2 min kuvaa jos sitä ei osta?? näitä molempia olen kuullut..

    2.Jos joku tietää linkin mistä sen saa ilmaisena ja kunnolla toimivana niin voisiko antaa sen tänne?

    3.Ja mihin ja miten se ohjelma asennetaan?

    4.Ja sitten katsoin tuota että superi olisi kehuttu ohjelma konverttaamiseen ja en löytänyt ohjeita sen käyttöön (reso, bitrate, .3gp vai .mp4?, jne. valinnat) eli jos olen epähuomiossa "hypännyt" sen yli niin voisiko joku laittaa siitä linkkiä tai omia neuvoja. Etenkin jos sattuu olemaan sama puhelin käytössä kuin minulla :)

    5.Onko olemassa ilmaista viruksentorjuntaa kännyköihin, kun kaupassa tarjottiin F-Securea joka maksaisi vuodessa n.60e ja sitä ohjelmaa en sillä hinnalla osta.

    Lähinnä teoria ja käytäntö kiinnostaa kohdissa 1,2,3,4

    Kiitoksia näin etukäteen neuvoistanne.

    EDIT: Tietääkö joku saako kamerankuvaa paremmaksi pimeässä, koska jos huoneessa on hiukankin pimeä ettei esim. kaikki valot pala niin kuva on täynnä pikseleitä ja aina ei edes näy kuvaa. sama kun vähän aikaa sitten koitin ulkona ottaa kuvaa klo 23.00 niin hyvin näki itse, mutta kameran kuvassa ei näy mitään...
     
    Viimeksi muokattu: 08.08.2007
  2.  
  3. m4xxpower

    m4xxpower Guest

    tuosta löytyy hyvä sovellus -->http://www.divx.com/mobile/
    itsellä sama luuri ja tuo sovellus toiminut moitteettomasti.
    joutuu vain rekisteröimään kun haluaa tuon, sovellus muuten ilmaien :)
     
  4. Hmmmh

    Hmmmh Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2004
    Viestejä:
    983
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1,2. Smartmovie on maksullinen ja jos sen saisi jostain ilmaiseksi, niin niiden linkkien levittäminen ei ole näillä foorumeilla (kuten monilla muillakaan) sallittua. 24e ei ole paha hinta hyvästä ohjelmasta, jos sen kokee tarpeelliseksi. Mielestäni tuo ohjelma on kuitenkin elänyt aikansa ja oli kätevä vanhemmilla puhelimilla, jotka osasi näyttää vain hyvin harvoja formaatteja. Smartmovie perustuu siihen että koneella on Smartmovien oma konvertteri, joka muuntaa elokuvan formaattiin, jonka puhelimen Smartmovie osaa toistaa.

    3. Ohjelmat asennetaan kaikissa S60 puhelimissa siirtämällä asennustiedosto jokunimi.sis tai jokunimi.sisx tiedosto puhelimeen ja sitten clickaamalla sitä.
    Asennustiedoston voi lähettää puhelimeen bluetoothilla, jolloin se ilmestyy "saapuneet" kansioon (sama kuin tekstiviestit) tai siirtämällä se "käsin" bluetoothin kautta tai muistikortinlukijalla johonkin kansioon puhelimessa ja valitsemalla se tiedosto puhelimen tiedostonhallinnalla.
    Toinen vaihtoehto on yhdistää puhelin tietokoneeseen PC-Suitella ja käynnistää asennus tietokoneella clickaamalla hiirellä sitä asennustiedostoa. Tämä on vähän epävarmempi tapa, koska jos yhteydessä tapahtuu jotain, niin asennus menee helposti pieleen.

    4. Resoksi 240x320 bitratea en muista ulkoa, mutta ei kannata kovin korkeita yritellä ja formaatti riippuu toistavasta ohjelmasta.

    5. Virustorjuntaa voi käyttää, mutta toistaiseksi ei ole tiedossa yhtään virusta tuohon puhelimeen...

    Tuolla optiikalla on turha kuvata pimeässä.
     

Jaa tämä sivu