1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

prassi poltto-ohjelma & lg4040B

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi lg4040B 28.10.2003.

  1. lg4040B

    lg4040B Member

    Liittynyt:
    23.09.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli mikä avuksi kun avaan prassin niin se valittaa että ei löydä yhteensopivaa polttavaa eli siis tuota lg:tä..mitä minun pitäisi tehdä?olen asentanut uusimmat pX:t mutta sekään ei auta..?!
     
  2.  
  3. Adder_78

    Adder_78 Guest

    Prassin valmistus on loppunut aikoja sitten joten sille ei enää löydy tukea... kokeile mieluummin RecordNow Max:ia se on periaatteessa sama softa.
     
  4. kuqu

    kuqu Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2002
    Viestejä:
    314
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saitko RecordNow Maxin tunnistamaan Lg:n? Mulla ei tunnista! :(
     
  5. Trades

    Trades Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo Prassi 2.0 ei tunnista myöskään Toshiba SD-r5112 asemaa. Kokeileppa CloneDVD:tä. Trial lataus löytyy softa osiosta täältäkin, itselläni clonedvd oli vastaus pulmiini ja se on siis toiminut mainiosti.
     
  6. lg4040B

    lg4040B Member

    Liittynyt:
    23.09.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo oon käyttäny kans tota CloneDVD:tä joka toimii kyl mulla ihan hyvin,mut vaan ajattelin et jos se prassi olis ollu paree,mut clonella kyl poltaa ihan hyvin
     
  7. Trades

    Trades Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen kyllä silmämääräisesti verrannut prassin ja clonen polttojälkeä, ja ne on ihan hyviä - laatu riippuu enemmän pakkaussoftasta. Joka tapauksessa käytä clonea sille on sentään tulossa jatkossakin päivityksiä
     
  8. zeez

    zeez Member

    Liittynyt:
    29.10.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    osaiskos joku neuvoa mikä poltto-ohjelma tukee img tiedostoja?? Kun toi recordnow max ei käy tälle asemalle ainakaan vielä...
     
  9. Adder_78

    Adder_78 Guest

    DVD Decrypter...
     
  10. toukkaman

    toukkaman Guest

    Kokeileppa alcohol 120%
     

Jaa tämä sivu